Gå til innhold

Personlig terningkast til WoW.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg har sett veldig mange filmer om WoW, og hørt i fra veldig mange at dette spillet er veldig bra.

Jeg har aldrig spillt det selv. Kommer sikkert til å prøve det en gang.

 

Men før jeg prøver det, eller evnt. kjøper det, vil jeg høre meninger fra dere om spillet.

 

 

En liten personlig vurdering kunne vært interessant.

 

Så terningkast, hvorfor du gir det terningkastet og hva som gjør WoW så veldig bra!

 

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns wow fortjener en 6'er fordi det er en revulosjon spesiellt innen MMORPG, men også i spillverden generelt.

 

Alt er så gjennomført. Det som gjør spillet så avhengighetsdannende er at man konstant føler framgang. Man føler man når mål, oppnår ting. Man blir rett og slett glad, og får lyst til å spille mer.

 

Enten det er å greie quests, leite etter items, trene opp karakteren din så den blir sterkere, eller å prøve å drepe motstanderne (horde vs alliance)

 

Andre ting som også er veldig digg er jo at spillet er under konstant oppgradering. Det blir bedre og bedre.

 

WoW er konge! 6!

Lenke til kommentar

hmmm enig med likferd...

 

fikk en sånn undersøkelses mail av blizzard der dem spurte meg om å karakter gi spillet og begrunne karakteren

 

ga nest høyeste karakter pga litt mye bugs og som sagt at du ikke burde være avhengig av f.eks cosmos for å få maks ut av spillet.

 

Men når buggsa er retta på så bærer det mot topp karakter fra meg.

 

Meget bra spill og vanvittig underholdene!

 

5 (6 når ting er fiksa litt på)

Lenke til kommentar
Syns wow fortjener en 6'er fordi det er en revulosjon spesiellt innen MMORPG, men også i spillverden generelt.

 

WoW er vell kannsje ikke så veldig revulosjonerende med tanke på AO, det eneste som gjør wow så stort er at det har gjort MMORPG mer tiljengelig for massene

 

Nes spillet er som sagt VELDIG gjennomført, bare honur system og battlegrounds kommer opp snart så...

 

en KLAR 6'er

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

5.

 

begrunnelse:

 

eneste som trekker ned er vel talent tree til enkelte classes(priest og paladin spesielt) og crafting(crafting burde gi deg muligheten til å tjene penger).

 

dette burde bli fiksa ASAP IMO

Lenke til kommentar

Jeg kunne godt tenke meg å dele opp poengene i forskjellige kategorier.

 

Grafikk: 5/6

Dette på grunn av at man ikke har fullt utnyttet potensialet som ligger her. Men det skal også sies at man heller ikke trenger et skjermkort til 3000,- for å spille det.

 

Spillbarhet: 6/6

Dette på grunn av at man lett kan lære hvordan ting fungerer, enkel kampkontroll (bortsett fra muligens Rogue), stadige muligheter til nye opplevelser. Generelt lett å bruke.

 

Kostnad:5/6

For et spill til ca. NOK 400 og med en månedlig utgift på ca. NOK 110,- er det kanskje litt mye for noen. Har man ikke sansen for denne type spill i utgangspunktet, bør man ikke kjøpe dette heller. Dette på grunn av at man kun kan spille dette online.

 

Avhengighet: 6/6

Her har Blizzard lært av diverse narkotika langere verden over. Ved å la den første måneden være gratis, vil man nesten uten unntak fortsette å betale når man først har begynt å spille. (Første "skuddet" er gratis, de vet man kommer tilbake for mer.)

 

Slitasje:5/6

Det er en merkbar slitasje av musematte, skuldre og nakke etter 14 dagers spilling. Dette kan medføre at man ved langvarig bruk faktisk kan pådra seg ekte slitasjeskader på f.eks. håndledd, albue, skuldre og nakke. Og for ikke å glemme øyne (for de med dårlige skjermer) I tillegg kommer det generell slitasje på forholdet mellom deg og den du er sammen med, for du kommer ikke til å tid til annet enn WoW.

 

Det eneste som muligens kan dra ned karakteren til under 5 er de fryktelig irriterende nedetidene som de har lagt til fredager av alle dager. For de som kunne tenke seg en langhelg med spilling må jo ta seg fri på mandager, noe som ikke alltid er like lett for de som jobber.

 

Totalt sett: Har man sansen for slike spill, LØP OG KJØP, hvis ikke så bør man styre unna. Bare så synd man ikke kan ha en prøveperiode på spillet slik at man kan teste det uten å måtte kjøpe det. Det hadde jo vært helt genialt. Laste ned en "beta". Test den på en "test" server. Liker man det, så lag en account og spillet oppgraderes over nett, samtidig som man betaler for det. Men så langt er det vel ingen som har tenkt på det....

 

Mvh

 

veitikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...