H4ngm4N Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Tøffe riff er også morro. Sier bare avlutningen av Opeth - Deliverance. Gåsehud. Give me a 'W', give me an 'O', give me a 'R', give me a 'D!' Må legge til riffet på Dream Theater - The Glass Prison. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg liker som oftest helheten av sangen, jeg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Sier bare at hele Blood Red Throne - Altered Genesis har feite riff jeg. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Kule riff og tydlige trommer! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Opeth - 01: In Mist She Was Standing (Orchid), 6:30 => 6:50! Bassen der er... Deilig! Lost Horizon - The Kingdom Of My Will (Awakening Of The World) 0:55 =>1:30, riffene der er.... Deilig! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Soloene til Iron Maiden. Er det en ting Iron Maiden kan er det solo. Spes. "Afriad to Shoot Strangers". Sånn går sangene: Start med litt rolig sang, Rå solo der det synges en del iblant, Midtdel med rocking dog ingen solo, igjen solo, rolig avslutnings synging. Blood Brothers og Dance og Death har geniale soloer. Edit: Vurderer å skifte navn til leif Endret 6. mars 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
nxo Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Soloene til Iron Maiden. Er det en ting Iron Maiden kan er det solo. Spes. "Afriad to Shoot Strangers". Sånn går sangene: Start med litt rolig sang, Rå solo der det synges en del iblant, Midtdel med rocking dog ingen solo, igjen solo, rolig avslutnings synging. Blood Brothers og Dance og Death har geniale soloer. Edit: Vurderer å skifte navn til leif enig med Larzemannen!! Nr.1 Iron Maiden med... tja... "Blood brothers" (ikke "dance of death"!!!) & "Afriad to Shoot Strangers" Nr.2 Manowar med "Warriors of the world" jeg begyner å grine av den!! den er såååååå fin! |i lov hardrock| EDIT: leifensn Endret 6. mars 2005 av ("-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå