magnuje Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei, jeg har kjøpt en ASUS SpaceLink WL-500G for å dekke et litt spesielt behov jeg har til oppsettet, og jeg har fått høre at denne vil fikse biffen. Men jeg sliter med å sette den opp riktig. Er det noen som har kjennskap til denne og kan hjelpe meg litt med oppsettet? Oppsetett skal være som følger: ASUS'en skal koble seg til et trådløst accesspunkt (som jeg ikke har kontroll over) som en vanlig client (med en ip). På dette trådløse nettverket skal mine PC'er som er koblet til ASUS switchen kunne koble seg til en ip for å kjøre VPN med internett. Kort fortalt vil jeg at ASUSen skal fungere som en router mellom WLAN og LAN hvor jeg kan bruke internett fra WLAN på mitt LAN. Håper noen tar seg tid til å hjelpe mvh Magnus Lenke til kommentar
sjurba Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Forstår jeg rett? Internet - AP - WL500G - Lokale pc'r? Uansett så foreslår jeg at du prøver hybrid modus og setter opp MAC adressen til AP i bridge-listen. Hvis det ikke funker kan du evt. prøve å søke/spørre i dette forumet: http://wl500g.info S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå