MrLuni Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Har annskaffet meg ein nokia 6670 og lure på om det er noen kule/bra/måha program til Symbian som eg bør skaffe meg. Ein kompis av eg har eit program som gjør at han kan legge filmer inn på mobilen. Nå har han shrek2 på 6630 Edit: Program som hest er freeware, men nemn flere. Endret 4. mars 2005 av luni Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) quickoffice (word, excel og powerpoint) SCE (konge bilspill) Larry 1 (spill) opera (web browser) agilemessenger (msn) oggplay (ogg spiller, musikk tar mindre plass) smartmovie (kan spille av divx på mobilen) facewarp (tar bilde av et fjes og kødd med fjeset er det symbian 60 den kjører?= isåfall så kan du gå inn her http://my-symbian.com/7650/download/index.php og søke på enktelte av tingene jeg skrev. Der kan du kjøpe programvare og teste de ut (trial) agilemessenger er freeware oggplay er freeware søk på den linken jeg ga. der står det om programmene er freeware eller ikke (skriv free som søkeord og du vil få MASSE svar edit: ble MASSE edit dette. Endret 4. mars 2005 av XeLix Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 veit ikke kossn verson den bruker, men regner med at det er ein ganske ny verson Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 den kjører symbian 60, er helt sikker på det! Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvis Nokia 6670 ikke kjører på Symbian series 60 så heter jeg Bob Kåre..... Et program som jeg anbefaler er Smartmovie. FExplorer er også å anbefale. Mye rart du får gjort som egentlig ikke kunne bli gjort.... Lenke til kommentar
danny123 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 et program som heter Bluetooth master. man kan hacke seg inn på andres tlf :!: Lenke til kommentar
danny123 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 oggplay? nesten det samme som smartmovie? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 oggplay er som sagt ogg player. musikk. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 noen som veit av/om noen kule themes ? Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 et program som heter Bluetooth master. man kan hacke seg inn på andres tlf :!: Hvor for man tak i Bluetooth master? Noen nettbutikker som selger det? Har aldri hørt om det prog. før.... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 hørtest kult ut, men tviler på at det funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå