paroa Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg kom over denne siden med mange kule sitater fra virkligheten Lenke til kommentar
paroa Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Nr 16 var jo også kul Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) En jeg kjenner fløy gjennom kraftig turbulens over Italia, hvorpå kapteinen sa over høyttalerne: "Vi beklager den røffe turen, det ser ut som vi har et problem med kaffemaskinen" :!: Endret 4. mars 2005 av HeRbie Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 På en flytur med Continental Flight med en rekke eldre flyvertinner så annonserte piloten følgende: "Damer og herrer, vi har nådd marsjhøyde og vil dempe ned kabinlyset. Dette er for deres komfort og å forbedre utseende til våre flyvertinner." Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Haha, takk! Jeg elsker slike sitater :!: Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Alle sammen var drit bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå