ilpostino Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Fått et jobbtilbud på et utested i Oslo og er litt usikker på hva jeg skal kreve i lønn. skal stå i cover og vurderer å kreve 1000 kroner utebatelt per kveld/natt jeg jobber. (Dette er for cirka 6 timers arbeid). hvor mye innenfor/utenfor "normalen" ligger dette? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 1000kr for 6 timer?? Jeg jobbet på en bar før, fikk vel 105 i timen tror jeg.. Men hvis man hadde jobbet der lenger ville man vel fått rundt 150 i timen tror jeg.. Der var 8 timers arbeidsdag standard, mens man ofte måtte jobbe 10-14 timer.. Jeg var frokosvert der, så det kunne bli litt slitsomt Men uansett, jeg ville tatt den jobben Høres veldig bra betalt ut Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 snakker vi "under bordet" da? 1000 kroner er en helt grei pris. Vakter ligger vel på 1500 - 2000 Bartendere har vel mindre enn garderobe, men disse har jo derimot tips. Noe som kan være rimelig store summer. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jajo, var vel ikke bartender i den sammenheng, var mer servitør.. Da får man bare røyk i trynet og div sextilbud fra slitne, gamle (og litt for fulle) 40årige damer Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det kalles "frynsegoder" det Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det kalles "frynsegoder" det Haha, hadde det vært sånne jenter som du poster i babethreaden din så Når det er damer.. 40år +++ DA skal jeg ha risikotillegg Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 en 'kompis' som fikk ca 1000kr i tips. han var servitør på natta Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 en 'kompis' som fikk ca 1000kr i tips. han var servitør på natta Fikk aldri noe i tips jeg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 tror nok servitørene tjener greit med tips.. så på en måte gjør det ikke noe om de har litt dårligere betalt da de får "tatt det igjen" ved hjelp av tips... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå