PlatinumFlyer Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Bor på østlandet jeg også... Og her er traktor noe man ler av. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Bor på østlandet jeg også... Og her er traktor noe man ler av. "byfølk. men nu må æ sette igang me føringa til kyrna" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Bor på østlandet jeg også... Og her er traktor noe man ler av. Ha, ha, se på den der gutter, se så store hjul. Ekkelt. Ha, ha. Kom, vi løper inn på Deli de Luca igjen før lukten tar oss. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Bor på østlandet jeg også... Og her er traktor noe man ler av. Ha, ha, se på den der gutter, se så store hjul. Ekkelt. Ha, ha. Kom, vi løper inn på Deli de Luca igjen før lukten tar oss. haha :!: . trakk på smilebåndene der Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 helvette for noen bønder+småunger... Ved lazerzone, mener du megazone? Husker det var en tid det var gøy å putte ting i trikkesporet, det ga seg når jeg klarte å legge en 20kr istedetifor 5kroning, 7-11 tok ikke imot moste 20kroninger Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hmm, etter å ha sett den cpu`en forstår jeg plutselig hvorfor brannvesenet måtte hjelpe til med å grave løs en trikk etter at den sporet av akkurat i det krysset i forrige uke... dæven den ble most godt. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 dere er jammen dyktige kamerafolk ble heilt svimmel av å se på. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Bor på østlandet jeg også... Og her er traktor noe man ler av. Ha, ha, se på den der gutter, se så store hjul. Ekkelt. Ha, ha. Kom, vi løper inn på Deli de Luca igjen før lukten tar oss. Nuja. Hyggelig at de morer seg... Men herregud da, gå direkte til Megazone da. Der har til og med jeg vært. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 dere er jammen dyktige kamerafolk ble heilt svimmel av å se på. Jeg føler at du angriper min heltemodige innsats for å lage en alle tiders film her Med slike kompaktkameraer er det vrient ålage rolige bevegelser. Det tas derimot selvkritikk på at filmen ble skutt på minnekort og ikke tape. PS: Daniel: Det heter MegaZone, ikke lazrzone Fikk du kjeft av far? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 dere er jammen dyktige kamerafolk ble heilt svimmel av å se på. Jeg føler at du angriper min heltemodige innsats for å lage en alle tiders film her Med slike kompaktkameraer er det vrient ålage rolige bevegelser. Det tas derimot selvkritikk på at filmen ble skutt på minnekort og ikke tape. PS: Daniel: Det heter MegaZone, ikke lazrzone Fikk du kjeft av far? Nope. bare: "Nå er jeg skuffet... Dette må du ikke gjøre igenn" og så prøvde han å ignorere meg uten hell, resten av dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå