Gå til innhold

"Extended Weekly Maintenance" i dag...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om auksjonene i AH følger standard tid selv om serverene er nede? La nemlig inn et bud på noe som var latterlig underpriset, og "Long" time left ;)

Godt spørsmål :hmm:

Det mest logiske er vel at de pauser auksjonene. kjedelig for de som betaler for 8 timers auksjon, også er spillet nede i 7 av dem..

Håper noen svarer på dette når de ev. finner det ut!

 

Hadde vært latterlig om de ikke pauset auksjonene under downtime ja...

Faktisk så blir ikke auksjonen "paused" tror jeg, for jeg bydde på et våpen som hadde 2-6 timer timer 5 min før serverne gikk ned sist og når serverne kom opp igjen hadde jeg vunnet auksjonen, som i mitt tilfelle var en 38 DPS 2 hand rare mace for 3g så jeg var lykkelig :thumbup:

Lenke til kommentar
Har liten tro på at alt dette kommer idag, men vi kan alltids håpe

Det stod at alt dette skulle komme i "next patch". Masse annet stod også... men aaaaaalt dette var i next patch :!:

Vi får se, frem til klokka er 3 så kan vi bare spekulere.

Står det noen plass at det kommer en patch nå da?

Lenke til kommentar
Har liten tro på at alt dette kommer idag, men vi kan alltids håpe

Det stod at alt dette skulle komme i "next patch". Masse annet stod også... men aaaaaalt dette var i next patch :!:

Vi får se, frem til klokka er 3 så kan vi bare spekulere.

Nja :green:

Lenke til kommentar

men håper uansett at dem fikser det liket som ligger midt i hovedgaten i SW på Silvermoon serveren. LOL

 

Han lå der i hele går hehe...nesegrus på brosteinene...

 

folk sto litt rundt og glodde på ham hehe

 

uansett om patch elelr ei så fikser dem ting og tang som er bra for spillet...

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Den stod der før forrige ukes maintainance også så jeg ville ikke akkurat holdt pusten.

Jo men det var jo ikke "extended maintenance". Har ikke altfor store forventninger, men er jo lov å håpe da... Sitter på skolen til kl 13.30 uansett. Hører på en kjedelig forelesning atm, takk gud for min nye laptop og skolens trådløse internett :D

Lenke til kommentar
Sitter på skolen til kl 13.30 uansett. Hører på en kjedelig forelesning atm, takk gud for min nye laptop og skolens trådløse internett 

 

det er helt utrolig hvor fritt man har det på skolen i dagens samfunn!

 

Jaja...ihvertfall så blir skoleungdommen frie....om ikke akkurat noe annet!

Lenke til kommentar
Dritt!! Den eneste fridagen jeg har i hele jævla måneden! så er fanken meg serverne nede for telling!!! blir så FORBANNA!

Serverene er jo nede til max kl 15.00. Du kan jo håpe på at de åpner en stund før det.... ;)

Ja, ber til de øvre makter om at de skal åpne før 12 :roll:

 

Jeg som hadde planlagt hvilken quester jeg skulle gjøre i dag mens fruen ikke er hjemme :cry:

Lenke til kommentar

Håper de er ferdige med noen servere snart. Håper også at de fisker noen av questene. Vet ikke hvor lang tid jeg holdt på å slo ned disse halvt hest, halvt menneske-dyrene utenfor Crossroad før noen informerte meg om at de ikke kom til å komme noen "boss".

 

Plagdes også lenge med Plundering the plunderers før jeg fant ut at den ikke virket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...