abene Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Antivirus ute av kontroll En oppdatering fra et antivirusprogram fra Bitdefenders fikk onsdag katastrofale følger. All e-post ble stemplet som datavirus, dermed ble all e-post slettet! Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Nei en slik beskytter vil jeg ikke ha. Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ganske sykt at noen klarer å gjøre en slik feil (det vil si å sende ut en definisjon som til de grader er buggy ) Hadde det ikke vært for at jeg en gang i blandt lot andre personer røre PCen min så skulle jeg ha avinstallert antivirusprogrammet mitt... Installerer man oppdateringer, bruker brannmur og har litt kontroll over hva man åpner og installerer er man etter min mening trygg. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 jeg hadde selv Bitdefenders på min Win2k3 installasjon for en tid tilbake. jeg likte ikke Bitdefenders noe særlig. fikk aldri sansen for den. nei, takke meg til Norton og PC-Cillin. der vet man iallefall hva man gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå