phax Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 hei, har en liten videosnutt her som gjerne skulle ha croppet. er det noen enkel måte jeg kan gjøre dette på? uten og måtte skaffe meg avanserte programmer som premier f.eks.. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Slettet Endret 4. mars 2005 av Rocambole2 Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Mulig du finner noe her: LEAD Video Crop Filter - Play, convert or capture only a specific rectangular area within the video. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 hm.. nei fant ikke ut så mye dessverre.. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hei, har en liten videosnutt her som gjerne skulle ha croppet. er det noen enkel måte jeg kan gjøre dette på? uten og måtte skaffe meg avanserte programmer som premier f.eks.. Jeg har ikke så mye erfaring med dette, men jeg bruker Pinnacle Studio 8 til dette. Det vil si at jeg legger inn fila med filmen, og flytter sliderne/glidebryterne foran og bak på filmfila til at jeg får den lengden på filmen jeg vil ha. Mulig dette høres dumt ut, men funker fint for meg Det fins sikkert grabbeprogrammer til dette som kan gjøre dette mer profft enn min metode. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 nei var ikke på den måten jeg ville croppe, skulle bare ha et lite utsnitt av selve bildet, men beholde samme lengden. tok og innstallerte en trial versjon av premier og fikk fikset det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå