War Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har hørt at det skal være problematisk å installere XP på S-ata disker.Hvilke fordeler har S-ATA untatt størrelsen? tynnere kabler-(bedre luftgjennomstrømmning i kabinettet) Teoretisk kjappere overføringshastighet. Ca 150Mb/s Lenke til kommentar
eirikhaf Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 det er ikke noe problem å installere winxp på nyere HK med S-ata....kun det tidligere modellene som ikke hadde støtte for å installere på s-ata HD, og da måtte man ha en diskett med s-ata driverne.... så du bør gå for s-ata....min mening... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Okay, da går jeg for S-ATA da . Har aldri sett en sata disk på ordentlig, hvordan er den fysiske størrelsen iforhold til en IDE HD? Hvilken S-ata disk anbefaller dere ? (stillegående) Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Nå har Nforce4 kommet til 754 socket også .Så man kan få ett vasst oppsett med dette også . Eks. AMD Athlon 64 3400+ 2.4 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED 1850,- Asus K8N4-E Deluxe Mainboard 754, PCI-E nForce4-4x, SATA, GbLAN, ATX, Firewire 1029,- http://www.asus.com.tw/products4.aspx?l1=3...454&modelmenu=1 Vil påstå at det er litt vassere enn 939 med 1.8ghz 3000 eller 2.0ghz 3200 selv om 939 har dual channel DDR som i tester ikke viser seg å være den store forskjellen man trodde det skulle bli. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Okay, da går jeg for S-ATA da .Har aldri sett en sata disk på ordentlig, hvordan er den fysiske størrelsen iforhold til en IDE HD? Hvilken S-ata disk anbefaller dere ? (stillegående) Størrelsen er den samme som IDE. Jeg har en slik disk. Kan absolutt anbefale den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå