Fabben Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Når jeg sjekker hvor min iPod mini er, så befinner den seg i Norge (Kjeller). Det står: Out For Delivery. Men hvor er den? og hvor lang tid kan det ta før den ligger i postkassa? #topic endret av moderator jankee# Endret 3. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Flyttes til webshop og butikk-diskusjoner sidan dette er ein transportør på lik linje med posten. Det er ikkje forskjell om det er ein iMac eller ipod som blir levert. Lenke til kommentar
knut Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 TNT sender ikke ut ting selv i så mange byer i norge. Hvertfall ikke her i Trondheim, så da sender de det videre med posten bedriftspakke. Senest i dag fikk jeg en pakke fra TNT, som ble sendt fra nederland som jeg hentet på postkontoret i ettermiddag. Lenke til kommentar
Fabben Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Men hvor lang tid tar det før den igger i postkassa mi? den er jo i Norge nå! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hva med å ta en telefon til TNT? "Det enkleste er ofte det beste" Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Men hvor lang tid tar det før den igger i postkassa mi? den er jo i Norge nå! I fra den registrert i Kjeller som utlevert. ca 3-4 virkedager avhengig av hvor du bor i landet. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Til min Powerbook ble registrert her i Norge og til jeg mottok den så tok det 2 dager. Jeg ringte og forhørte meg om når de ville komme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå