Seonaith Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Gleder meg til Wookie fighten, og Chewbaccas gjensyn! For ikke å snakke om den ultimate romskips fight og Anakin Vs. Obi-Wan! Samt Vader blir Vader Prøver å ikke ha så altfor store forventinger. Filmen er nok ikke på nivå med de gamle. Jeg vil heller bli positivt overrasket. Men gleder meg, det gjør jeg, - som en jævel - Skal sove ute i 3 døgn for billetter! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Så traileren akkurat Gleder meg ! ! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Så lenge den blir underholdende så er jeg fornøyd. Kan uansett ikke måle seg med de originale, de så jeg som unge og har en nokså nostalgisk forhold til de. Men den blir sikkert underholdende. Har en drøm om at prinsessa skal ta på seg samme kostyme som Prinsesse Leia hadde når hun ble holdt fanget i den originale 3'eren (dvs episode 6) De nye mangler dessverre en Harrison Ford. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 SW Ep 1 var kjedelig lang og drit. SW Ep 2 var konge, mange gode slåsskamper inkuldert Joda som fekter, nice. Selvfølgelig skal jeg se SW Ep 3. Must see movie this year. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Dette er en film som må sees, ettersom eg har vert ihuga fan av star wars siden liten gutt De gamle er klart best,ingen tvil. Tipper denne filmen bli slaktet som fy i avsier og sånn, men det gir eg blanke *pip* i. serien er snart ferdig for godt, og det blit trist BTW noen andre som gleder seg som sabeltann i skattekista til den nye traileren kommer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Har det nettopp kommet en trailer eller har den vært ute en stund? Denne tenker jeg på... Endret 10. mars 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Har ingen tro på den filmen.Vet ikke om jeg gidder å se den engang, siden de 2 nye skuffa så inni gampen.. Enig der! 1 og 2 er seriøst dårlige. Men 4, 5 og 6 er genialt bra filmer. 3 kommer sikkert til å bli like dårlig som 1 og 2... Har ikke noen tro på den, dessverre... EDIT: Jar Jar ødelegger mye!! Endret 10. mars 2005 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Siden jeg ikke liker noen av de andre filmene, så tviler jeg sterkt på at nummer 3 faller i smak. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Trailer på Frokost-TV på NRK1 i morra tidlig... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har det nettopp kommet en trailer eller har den vært ute en stund? Denne tenker jeg på... Den har eg ikkje sett før Men den eg tenkte på sku vere over 2 min lang, men kan godt vere det er denne det er snakk om.Håper jo seff ikkje det da men :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har det nettopp kommet en trailer eller har den vært ute en stund? Denne tenker jeg på... Den har eg ikkje sett før Men den eg tenkte på sku vere over 2 min lang, men kan godt vere det er denne det er snakk om.Håper jo seff ikkje det da men :!: Jeg har også hørt om en trailer som skulle være litt lengre enn denne, tror jeg da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det var teaseren, tenker jeg. Altså den du tenker på, ikke den det linkes til (den hadde jeg forresten aldri sett før). Teaseren inneholdt noen saftige sekvenser med bl.a. en gjeng med blodtørstige wookier! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ja dette ser jeg fram til i et ellers tragisk filmår... Å btw, lotr er ikke i nærheten av star wars. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Traileren som linkes til er fan-made og laget av pixelmagic Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Nå som jeg har sett traileren på NRK1, er det bare én ting å si: Se den. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Traileren ser meget lovende ut. Kriblet litt i magen, gleder meg. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Tør ikke håpe så alt for mye, for er den da dårlig blir jeg så skuffet. Men den må nesten sees, har jo sett alle de andre "Stjerne Krig" filmene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvor finner jeg traileren utenom nrk.no?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvor finner jeg traileren utenom nrk.no?? Hmm ta deg ette søk på google du Trokke vi ska begynne å legge ut linker og slikt Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvordan skal jeg takle to måneder med venting? Får vel bare se alle de andre om igjen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå