Gå til innhold

Hva tror dere om Episode 3 av Star Wars?

anon12234

Anbefalte innlegg

Gleder meg til Wookie fighten, og Chewbaccas gjensyn! For ikke å snakke om den ultimate romskips fight og Anakin Vs. Obi-Wan! Samt Vader blir Vader :yes:

Prøver å ikke ha så altfor store forventinger. Filmen er nok ikke på nivå med de gamle. Jeg vil heller bli positivt overrasket. Men gleder meg, det gjør jeg, - som en jævel :) - Skal sove ute i 3 døgn for billetter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge den blir underholdende så er jeg fornøyd.

Kan uansett ikke måle seg med de originale, de så jeg som unge og har en nokså nostalgisk forhold til de. Men den blir sikkert underholdende.

Har en drøm om at prinsessa skal ta på seg samme kostyme som Prinsesse Leia hadde når hun ble holdt fanget i den originale 3'eren (dvs episode 6)

De nye mangler dessverre en Harrison Ford.

Lenke til kommentar

Dette er en film som må sees, ettersom eg har vert ihuga fan av star wars siden liten gutt :love: De gamle er klart best,ingen tvil. Tipper denne filmen bli slaktet som fy i avsier og sånn, men det gir eg blanke *pip* i. serien er snart ferdig for godt, og det blit trist :cry:

BTW noen andre som gleder seg som sabeltann i skattekista til den nye traileren kommer? :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har det nettopp kommet en trailer eller har den vært ute en stund? :hmm:

Denne tenker jeg på...

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Har ingen tro på den filmen.

Vet ikke om jeg gidder å se den engang, siden de 2 nye skuffa så inni gampen..

Enig der! 1 og 2 er seriøst dårlige. Men 4, 5 og 6 er genialt bra filmer. 3 kommer sikkert til å bli like dårlig som 1 og 2... Har ikke noen tro på den, dessverre...

EDIT: Jar Jar ødelegger mye!!

Endret av fragmaster Jay
Lenke til kommentar

Denne tenker jeg på...

Den har eg ikkje sett før :dribble: Men den eg tenkte på sku vere over 2 min lang, men kan godt vere det er denne det er snakk om.Håper jo seff ikkje det da men :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Denne tenker jeg på...

Den har eg ikkje sett før :dribble: Men den eg tenkte på sku vere over 2 min lang, men kan godt vere det er denne det er snakk om.Håper jo seff ikkje det da men :!:

Jeg har også hørt om en trailer som skulle være litt lengre enn denne, tror jeg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...