Gå til innhold

Hva tror dere om Episode 3 av Star Wars?

anon12234

Anbefalte innlegg

bare meg som tror at når serien er ferdig kommer starwars 1,2,3,4,5,6 til å gruse hele lotr langt nede i kjelleren?. klarer aldri å glemme de tidene da jeg satt som 7 åring å så på SW hver eneste dag. begynner nesten å gråte når jeg tenker på de gamle filmene. der er så fulle av moral, spirit osv....... hva syntes dere?

#Endret litt på emnefeltet ditt, greit om du skrive hvilken film det gjelder ;)

Endret av am3k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel... de 3 gamle har jo allerede gruset LOTR.... men de to første har jo skuffet STORT... så hvis ikke de gjør 3'eren SKIKKELIG bra, blir det vel ikke flere filmer der på en stund ;)

Derimot, så får vel Lucas Arts sine største inntektskilder fra spill nå til dags... det betyr vel at George Lucas ikke trengs mer :D

Endret av PC Gamer
Lenke til kommentar

jeg innbiller meg at 3ern kommer til å bli bedre en de to andre nye som er komt.. Så vi satser på det..

Men lotr er ikke noe bra som triliogi, det var bare den første som holdt mål..de to andre var skuff..

Men de tre gamle SW filmene var gode alle tre

Endret av bjarne88
Lenke til kommentar

Gleder meg også til skapelsen av Darth. Men som flere har sagt her så er de 3 første best.

Blir faktisk litt hissig når folk skriver at lotr er verdens beste og alt det pisset der. Den første er bra, de to andre er bare krig (greit nok det forsåvit) Det samme gjelder Matrix trilogien.

Lenke til kommentar
Gleder meg også til skapelsen av Darth. Men som flere har sagt her så er de 3 første best.

Blir faktisk litt hissig når folk skriver at lotr er verdens beste og alt det pisset der. Den første er bra, de to andre er bare krig (greit nok det forsåvit) Det samme gjelder Matrix trilogien.

Helt enig..Skjønner ikke hvordan de kunne satt Peter Jackson gørrfilmlager til å lage lotr filmene.. og han klarer jo ikke å lage krigsscener fyren..er det blod i hele filmen? Popversjon. Det skulle vært 6 filmer på 3-4 timer hver:D

Sorry at dette blir lotr tråd nå :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...