StianTm Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 halla folkens, kjøpte meg ny pc i dag, slenger den opp og alt r kobblet sammen, så skulle det jo være ok. men når jeg trykker på power knappen så går cpu vifta rundt i 1 halvt sec, så stopper den, samme med skjermkort vifta, noen som aner hva dette kan være eller? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Knekt PSU??? Kan du si hva du har satt i sammen? Lenke til kommentar
StianTm Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 nope, har nok ikke det ass.. tror jeg fant ut feilen lix, men er ikke sikkert.. amd 2600+ sheppron cpu eller hva det heter.. hk støtter ikke den type cpu, så må bytte den til en amd 2600+ barton.. men pc'en klarer vel og starte opp selv om hk ikke støtter cpu? ell? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Vel...De fleste tilfeller så må du bare flashe BIOS for å støtte de nye sempron cpuene. Så det er ganske snålt at pcen for power i et halvt sekund og så skjer det ingen ting. Selv om HK ikke støtter Sempron så skal den starte opp vifter osv. Du vil nok ikke få skjermbildet bare (etter det jeg har erfart iallefall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå