Gå til innhold

Uv lakket kabinettet mitt :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, skal se og ta noen bedere bilder til dere! Det som skjer er at når jeg slår på uvlyset så bil fargen plutselig veeldig orange og står i stil med vannkjølingen syntes jeg. Det skal komme noen bilder av det snart!

Hurr

Få tatt noen bilder da, av at det er oransj.

om det er sånn det høres ut som må jeg nok ha litt, tror dere at "fluoriserende spray med rosa kork" fra quick lakk har omtrent den samme fargen?

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ble stilig det, men jeg hadde aldri greid å spilt CS med en så skrikende farge ved siden av meg! :s

Synes ikke effekten ble så stor egentlig, men det kan jo bare være dårlige bilder.. Jeg tror det hadde blitt kulere med f.eks. denne sprayen da: http://www.frozencpu.com/search.html?mv_pr...7&Submit=Submit

BTW: Fluoriserende og UV er jo to vidt forskjellige ting da.. :whistle: Gir bare en litt lik effekt!

Lenke til kommentar

hehe, ja det hadde det men det er jo egentlig meningen at jeg skal kunne sitte ved siden av min pc uten og måtte bruke sveisemaske og hansker :p :p hehe.

Også syntes jeg det er litt fett at kabinettet mitt er litt "diskre" før jeg slår på lyset.

Hurr

Lenke til kommentar

etter det jeg har hørt av onkelen min som har jobbet som lakkerer hele livet så er det bare tull, men jeg kan undersøk litt nermere, det er jo merkelig at det flourisernde stoffet bare forsvinner til ingetsteds. Har hatt dette i 5 uker elr noe sånt nå og har ikke noen forskjell i styrken eller klarheten på lakken. Hvis du mener ute i vær og vind så vil nok lakken bli tæret lettere!

Hurr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...