hurr Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Nice! wtf er det du har i vannkjølinga ? ser ut som kloakkvann Nei det er nok ikke kloakk vann men det er noe som heter glowmotion ifra microplex du får kjøpt det her! Hurr Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Nice! wtf er det du har i vannkjølinga ? ser ut som kloakkvann Nei det er nok ikke kloakk vann men det er noe som heter glowmotion ifra microplex du får kjøpt det her! Hurr Det har jeg og, men jeg synes mitt vann ser litt grønnere ut http://www.home.no/lenniz2k/pcbilder/AUT_0003.JPG Bildet der er med maskinen av. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) hehe, skal se og ta noen bedere bilder til dere! Det som skjer er at når jeg slår på uvlyset så bil fargen plutselig veeldig orange og står i stil med vannkjølingen syntes jeg. Det skal komme noen bilder av det snart! Hurr Få tatt noen bilder da, av at det er oransj. om det er sånn det høres ut som må jeg nok ha litt, tror dere at "fluoriserende spray med rosa kork" fra quick lakk har omtrent den samme fargen? Endret 5. mars 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
hurr Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Se her, det jeg vil vise er att fargen blir helt forskjellig ifra når den er belyst og ikke! Nr 2 viser hvodan den er ubelyst og nr 1 viser lakken beslyst med uv lys! http://img44.exs.cx/img44/4018/fix4oe.jpg Hurr Endret 6. mars 2005 av hurr Lenke til kommentar
hurr Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 mas! http://img237.exs.cx/img237/701/dscn54772nf.jpg Hurr Lenke til kommentar
xcase Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 ble jo ganske så pent det der Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 var litt nice det der ja Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Joda nice det der, men var vel mer rød enn oransj. Oh hvorfor ikke skrive Hurr i signaturen heller, er litt mindre stress hvertfall . Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ble stilig det, men jeg hadde aldri greid å spilt CS med en så skrikende farge ved siden av meg! :s Synes ikke effekten ble så stor egentlig, men det kan jo bare være dårlige bilder.. Jeg tror det hadde blitt kulere med f.eks. denne sprayen da: http://www.frozencpu.com/search.html?mv_pr...7&Submit=Submit BTW: Fluoriserende og UV er jo to vidt forskjellige ting da.. Gir bare en litt lik effekt! Lenke til kommentar
hurr Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 jeg kan jo bare slå av Uv belysningen min da heeh Hurr Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Er jo lite skrikende uten belysning da.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) *Slettet* Fant svaret selv leste bare ikke godt nok Endret 28. mars 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 hadde blitt litt kult om du hadde pusset kabinettet på utsiden og lakket det med den gule uv-fargen Lenke til kommentar
hurr Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 hehe, ja det hadde det men det er jo egentlig meningen at jeg skal kunne sitte ved siden av min pc uten og måtte bruke sveisemaske og hansker :p hehe. Også syntes jeg det er litt fett at kabinettet mitt er litt "diskre" før jeg slår på lyset. Hurr Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 du vet at effekten fra fluoriserende lakk fort minsker? tar nok ikke mange ukene før du ser godt forskjell fra før- og etter bilder Lenke til kommentar
hurr Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 etter det jeg har hørt av onkelen min som har jobbet som lakkerer hele livet så er det bare tull, men jeg kan undersøk litt nermere, det er jo merkelig at det flourisernde stoffet bare forsvinner til ingetsteds. Har hatt dette i 5 uker elr noe sånt nå og har ikke noen forskjell i styrken eller klarheten på lakken. Hvis du mener ute i vær og vind så vil nok lakken bli tæret lettere! Hurr Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 da vil jeg nok heller stole på onkelen din enn meg, jeg bare snakket ut av erfaring med fluoriserende tusj/litt lakk. spesielt tusjen ble veldig dårlig etterhvert. Lenke til kommentar
hurr Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 ja, det er nok mer sannsynelig pga at det ikke er noe slags form for herder i tusjen men det er det i spraylakken men fint du sier ifra. Mvh Hurr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå