iver89 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei. Har et utrolig irriterende problem på maskinen. 5 minutter (varierer) etter jeg har bootet Windows (Server 2003) bruker plutselig prosessen System.exe alt fra 70-99% av resursene på PCen. Jeg har virkelig ingen anelse hvorfor dette skjer, og har aldri vært borti problemet før. Da det først skjedde anntok jeg det kunne være virus eller lignende, men selv etter en reinstallasjon av Windows forsetter problemet. Av hardware hadde jeg nylig satt inn et mpeg2 dekodingskort (Creative Dxr3), men det hjalp ikke å ta det ut. Etter reinstallasjonen av Windows installerte jeg Opera fra en CD jeg vet ikke inneholder noen virus, og har ennå ikke startet IE. PCen har fungert helt utmerket i alle tider før dette skjedde, og jeg kommer ikke på noe spesielt jeg kan ha gjort for å forårsake problemet. Det skjer ikke om jeg booter linux. Noen som kan hjelpe? Hadde satt stor pris på det. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Scan pcen for virus, spyware og adware. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Høres ut som om du kjører uten antivirus. "smart" Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) system.exe begynnnte å plage meg å i dag tok masse resursser en veding,,, plagsomt har NOD32... som ikke finner noe når jeg scanned windows mappa edit: har scannet med adware å spybot S&D også! Endret 3. mars 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Kan ikke folk lære seg å bruke antivirus... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 har NOD32... som ikke finner noe når jeg scanned windows mappa Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 http://www.google.com/search?q=system.exe&...=utf-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Whops, dette var feil tråd gitt.. Endret 3. mars 2005 av miCro Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) antivirus har man da (nod32 her og), selvom jeg ikke trenger det så meget. og var vist tv kortet som skapte problemer, men det er bortevekk nå (billig dritt som nesten aldri har fungert skikkelig). men som jeg skrev fortsatte problemet selv etter jeg reinstallerte windows, så om jeg kjører med antivirus eller ikke skal ikke ha noe å si. 3 av 7 poster som bare forteller meg noe jeg ikke behøver å vite, og som kunne ha blitt spart om folk "bare lærte seg å lese trådene ordentlig". arrogante tullinger... Endret 4. mars 2005 av iver89 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 antivirus har man da (nod32 her og), selvom jeg ikke trenger det så meget. og var vist tv kortet som skapte problemer, men det er bortevekk nå (billig dritt som nesten aldri har fungert skikkelig). men som jeg skrev fortsatte problemet selv etter jeg reinstallerte windows, så om jeg kjører med antivirus eller ikke skal ikke ha noe å si. 3 av 7 poster som bare forteller meg noe jeg ikke behøver å vite, og som kunne ha blitt spart om folk "bare lærte seg å lese trådene ordentlig". arrogante tullinger... jeppz-- har ikke problemet selv nå.. System.exe 0%cpu 240k minne Hadde problemet før i dag da den var oppi 80% cpu å fikk masse "slowdowns" men nå er det helt fint igjen her å å jau scannet hele compen med nod32. 0 virus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå