Midnight_walker Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Tintin *gå til biblioteket og låne tegneserier* Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Og la oss ikke glemme Bertha, maskinen alle var så glad i. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Begynner å mimre litt nå ja.. Jeg husker veldig godt fralglene, det var jo kjempestas. Spesielt de der "dyrene" som hele tiden bygger svære konstruksjoner av et gjennomsiktig materiale.. Og så husker jeg han der rosa ellefanten, det var spennende saker. Og som ble nevnt tidlig her i tråden, det inslaget med den kulen som ruller rundt, mens sangen som går fra 1-12 spilles. For ikke å glemme Brannman Sam! Det var tider dere! Edit: glemte det mest spennende: "Flukten fra dyreskogen" Endret 4. mars 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Tintin ja. Glemte det fra den første posten min. Kan huske at jeg så på titntin mens jeg lå på senga i campingvognen til besteforeldrene mine mens det regnet. t.l minnet meg også på den serien med de folka inne i kroppen, den var jo konge spesielt han mannen med det lange skjegget. Men det er ingen som vet hva den serien som jeg ikke visste navnet på i første tråden var? Sikkert noen som har sett det Endret 4. mars 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) t.l minnet meg også på den serien med de folka inne i kroppen, den var jo konge spesielt han mannen med det lange skjegget. Glemte den også, den var jo helt sjefs! Edit: ingen som husker Helmut Olsen? Endret 4. mars 2005 av fargoth Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Og la oss ikke glemme Bertha, maskinen alle var så glad i. Så vidt jeg husker når du nevner det. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 De beste barne-tv seriene som har gått siden jeg ble født er Brannmann Sam, Fraglene, Kalle Klovn, TinTin, Flykten fra dyreskogen, Thomas Toget og serien med han gutten som faller ned og kommer i koma, mens han er i koma så havner han i en annen verden eller hvordan jeg skal si det. Noen som husker hva den serien het? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Brannmann Sam En skam at den ikke vises lenger! Lenke til kommentar
neb Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hvorfor er det ingen som har nevt "streken"?! Det er kansje den mest geniale tegneserien ever! Digger det enda! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hvorfor er det ingen som har nevt "streken"?! Det er kansje den mest geniale tegneserien ever! Digger det enda! Streken (La Linia) Finnes det en CD med musikk fra den serien? Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) To gode naboer var kjempe tøfft, Noen som vet hvor jeg kan laste ned episoder med dette? Skjønner ikke at ingen har nevnt "pingu" ? Uansett så var "huset med det rare i" det kjedeligste på Barne tv Edit: HVem husker Skrotnissen? Endret 5. mars 2005 av bjorna Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 The Muppet Show > Fraglene Jepp, et var ordentelige saker det, men forsåvidt så var vel "The Muppet show" rettet mot et mer voksent publikum. For min egen del så kan jeg nevne Colargol som barne tv fra da jeg var ung. Eller "Bamse - verdens sterkeste bjørn" som også var en av mine favoritter. - D.J. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 byggmester bob er jo bet da! elsker den sangen! Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Fraglene var min favoritt Husker også at den serie med en papir and som kunne forandre seg til andre ting elns også var kjempe artig, noen som husker hva den het? husker hvordan intro sangen gikk men ikke hva serien heter Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Husker også at den serie med en papir and som kunne forandre seg til andre ting elns også var kjempe artig, noen som husker hva den het? husker hvordan intro sangen gikk men ikke hva serien heter Andungen Quack sikkert. - D.J. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Brannmann Sam En skam at den ikke vises lenger! Mener å huske at NRK1 sendte Brannmann Sam i jula eller noe. Det var det siste jeg så før jeg dro på fest Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Brannmann Sam En skam at den ikke vises lenger! Mener å huske at NRK1 sendte Brannmann Sam i jula eller noe. Det var det siste jeg så før jeg dro på fest Seriøst? Har ikke sett det på år og dag Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Brannmann Sam En skam at den ikke vises lenger! Mener å huske at NRK1 sendte Brannmann Sam i jula eller noe. Det var det siste jeg så før jeg dro på fest Seriøst? Har ikke sett det på år og dag jeg trur det går på barne tv på nrk1 no!! Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Må ikke glemme Arkadia - reisen til jordas indre (Shagma) da. Denne serien var jo dødsbra! Og en annen nemlig Jenta fra fremtiden, var oxo artig! Endret 5. mars 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Postmann Pat, Brannmann Sam og Noddy er alle i fornyede versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå