haarod Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Andre mammutter? Var ikke Noah en bjørn? Endret 10. mars 2009 av haarod Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Andre mammutter? Var ikke Noah en bjørn? jo, men jeg tror det var mammutter på den dyrebare øya dems kanskje, husker ikke helt husker jeg pleide å se på de asgeir greiene med vaske og sånn så det i dag tidlig x] Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Het det "Diamantina" dit Noah og de andre vennene skulle? Mener å huske de kom seg dit, og at det var masse forskjellige dyr der som Noah og kidza trodde var utdødd Fant de ikke en Dronte på den øya, eller var den fuglen allerede på Noahs øy? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Andre mammutter? Var ikke Noah en bjørn? jo, men jeg tror det var mammutter på den dyrebare øya dems kanskje, husker ikke helt husker jeg pleide å se på de asgeir greiene med vaske og sånn så det i dag tidlig x] Var i alle fall to mamutter på øya Lenke til kommentar
Teria Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Åh, herlig mimretråd! Så at noen nevnte noe om ei jente som het Rosa og som hadde rosa klær osv, var ikke det Rosa Mirabella i Sukkertoppen? Synes å huske at det var noe sånt, og at hun hadde en egen hytte/hus/lignende i hagen, som også var rosa og som hun kalte Sukkertoppen? Så herlig at noen andre her husker Den vesle heksa, og ravnen hennes Abraxas! Det er så få som husker henne, jeg og søskenbarnet mitt hadde det veldig morsomt med den serien Noe av det jeg husker i farta: Alf (egentlig ikke barnetv- kanskje?) Eric (noen her som nevnte han som ble forvandlet til en hund) Rosa Mirabella i Sukkertoppen (vet ikke om den het det, men) Den vesle heksa Gaute og Gullitt Sommeren med Sellik (eller sommeren med sullik, som pappa sa) Pernille og mr.Nelson Mummidalen Postman Pat Brannman Sam Flukten fra dyreskogen Bertha (maskina) Tøydukke Anna Fraglene Kalles klatretre (med Børretsens fortellerstemme) Aquagirl (ble vel sendt på Go´elg) Pelle Parafins bøljeband To hus tett i tett Mysteriet med det levende lik Operasjon Popcorn (husker ikke om det het akkurat det, men det handlet om folk som ble hypnotisert via tv/film o.l til å gjøre forskjellige teite ting) Disse seriene med tema som "kroppen", "historie" osv, som var tegnet (tidligere i tråden her) Kalle klovn Babar Andungen KvakkKvakk Bompibjørnene Det suser i sivet Saltkråkan Pippi Emil i Lønneberget Flode og Trond Viggo AtteKatteNoa Smitt og Smule Gulars Jaja og Paja Labbetuss Vertshuset den gylne hale julekalender med Teodor (vet ikke om den het det?) Jul i Skomakergata Reisen til Julestjernen Lærer Flukt Karlson på taket Klabb og babb Marikken Muldvarpen Mr. Hiccup My Little Pony Rakkerungene SerumSerum Popples Portveien 2 Lånerene (tror de het det, bittesmå folk som bodde i hus og lånte fra oss ) Ronja Røverdatter Titten Tei Thomas Toget TinTin Tok kanskje med noe som ikke ble sendt på tv nå, men men ... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kanskje litte feil sted å poste? Men jeg lurer på navnet til en serie med to kitt figurer, den ene liten og feit, mens den andre høy og tynn, som hele tiden gjorde dumme ting og lo hele tiden med latter som "høhøhøhøhø, hohohoho".. Husker ikke hvilken kanal de gikk på, men det r ikke så lenge sia.. I fjor kanskje. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Purple and Brown kanskje? http://www.youtube.com/watch?v=hMAtRklyzkI Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Fin tråd, det var en eller annen serie som gikk husker jeg som jeg ikke vet navnet på. Fint om noen kunne hjelpe, vet ikke om det var barneTV eller en "tenåringsserie". Husker det handlet om ei jente fra verdensrommet som møter to gutter (tror det var 2). Husker en scene der denne jenta gikk med røde gummistøvler. En annen scene jeg husker var at de hadde blitt kidnappet og ble fraktet i ett helikopter. Da klart jenta å dytte hardt i ene siden av veggen på helikopteret og endre retningen den fløy. PS! Jo hun var supersterk (uansett om det er fysisk umulig å gjøre noe slikt uansett hvor sterk man er) Husker noen den serien? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Ser ikke ut til at der er mange som husker de tjekkiske barnetvseriene som gikk (som de 2 gode naboer), jeg lo så jeg pissa meg ut med alle påfunnene de hadde. 2 Gode naboer http://www.youtube.com/watch?v=Q1knO9a5p-8...feature=related Jaja og Paja Baltazar http://www.youtube.com/watch?v=dZMztkXlsMc Edit: jeg fant Kranonos!. (har hele denne episoden på VHS) Endret 20. april 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg husker de veldig godt Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Husker det meste av de tjekkiske ja. Alt fra tidlig/midten av åttitallet <3 Labbetuss, Smitt og smule etc. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har alle episodene av To Gode Naboer, og det er fantastisk Lenke til kommentar
Dreamhacker Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Pompel og Pilt! Det var best! Lenke til kommentar
Dreamhacker Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Noen som husker en serie som gikk på fox kids med en kjøttetende plante og en liten nerd? Den Lille Butikken Endret 30. april 2009 av Dreamhacker Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Må se om jeg finner de gamle VHS-kasettene med Bombibjørnene liggende en plass. Skikkelig kos. <3 Lenke til kommentar
sigz Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Håper virkelig det er noen som kan hjelpe meg nå. Har fundert på dette i årevis. Det var en tegneserie som gikk på TV3 tidlig på nittitallet. Det handlet om sjørøvere, om jeg ikke tar feil. Og disse var dyr. Det er det meste jeg husker dessverre. Tror hovedkarakteren var kaptein og hadde et navn med en Sh-lyd i seg. Lurer også på hva tv-serien om den mystiske (alien)-jenta som svømte som en fisk under vann og var litt weird, men pen. Gikk på NRK om ettermiddagen. Rundt år 2000 vil jeg tro. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Dette er kanskje et skudd i mørket, men jeg husker en tegneserie jeg så på TV3 en sommer en gang på nittitallet. Der var det en gjeng dyr som jeg mener å huske var på jakt etter en skatt ellernoe. Navnet på serien er Sandokan. Det står litt på Wikipeida om hva serien handler om. Skulle det være av interesse, har Youtube mange av episodene. Endret 3. mai 2009 av Βlur Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg satt akkurat å så gjennom X-Men evolution serien, kanskje mer ungdoms tv enn barnetv, var vel egentlig mest for å hype meg opp til nye X-men filmen, men serien var like bra som jeg husket den var. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Dette er kanskje et skudd i mørket, men jeg husker en tegneserie jeg så på TV3 en sommer en gang på nittitallet. Der var det en gjeng dyr som jeg mener å huske var på jakt etter en skatt ellernoe. Navnet på serien er Sandokan. Det står litt på Wikipeida om hva serien handler om. Skulle det være av interesse, har Youtube mange av episodene. JAAAA, takk skal du ha! Det er den! Nå ble jeg glad : D Edit: Bare synd det ikke er den norske. Noen som vet om det er mulig å få tak i? Endret 3. mai 2009 av sigz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå