MortSolb Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det beste av barne-tv som jeg kan huske er -Plipp, plopp og plomma (eller noe sånt?) -Alt av Brødrene Dal -Pompel og Pilt, herregud så skummel Gorgon Vaktmester var Mye annet som var bra, men disse var de desidert beste! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har søkt her og googlet, uten å ha blitt noe klokere. Hva er NAVNET på tegnefilmserien omhandlende menneskekroppen? Der hvite blodlegemer var politi, røde blodlegemer bar oksygen i poser på ryggen, og det var noen som fløy rundt i små hvit kuler... Hva er NAVNET? Alle snakker om serien som "tegneserien om kroppen"... meeeh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det var en gang ... Mennesket Lenke til kommentar
-Rottulf- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hva het den serien om han gutten som hadde en lite fyr som bodde i et hull under senga hans? Iblant ble han liten, og var med han lille fyren inn i veggen. Tror det var noe med en rotte også.Jo! Det var noe spesielt han måtte gjøre eller si for å bli liten. Minns han måtte ta på en spiker....og si noe... Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Streken og Fraglene har vel vore mine favorittar! EDIT: JA! Åsså kakemonsteret i Sesam Stasjon! Endret 7. september 2008 av Det Brutale Maskineri Lenke til kommentar
-Rottulf- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Dagens barne-tv er laget av psykologer, pedagoger og andre forståsegpåere som prøver å hjernevaske ungene... Men Kalle og Molo var jo litt koselig da. Endret 7. september 2008 av -Rottulf- Lenke til kommentar
Geogaddi Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fikk nettopp tak i flere gamle episoder av Duck Tales på norsk, herlig herlig Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Noen som husker en serie som gikk på fox kids med en kjøttetende plante og en liten nerd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) 10.9.83 dukket denne pussige skruen opp : http://www.youtube.com/watch?v=pdJOVa4s1gk...feature=related LOL ! Ble veldig trist da Gadgets stemme døde....Don Adams RIP Endret 12. september 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
-Rottulf- Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hva het den serien om han gutten som hadde en lite fyr som bodde i et hull under senga hans? Iblant ble han liten, og var med han lille fyren inn i veggen. Tror det var noe med en rotte også.Jo! Det var noe spesielt han måtte gjøre eller si for å bli liten. Minns han måtte ta på en spiker....og si noe... Ingen som husker denne? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei .9 Jeg har noen vage minner om et barneprogram fra midten av 90-tallet, men husker ikke hva det het. Det eneste jeg husker var at studio var som en jungel, og deltagerene måtte sette sammen ord. og taperen ble dusjet i et eller annet "ekkelt"... Er det noen som vet hva jeg mener,det irriter at jeg ikke husker det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Iron Sheik burde lære (dvs "hømble") Svampebob hva respekt er....lulz Lenke til kommentar
-Rottulf- Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei .9Jeg har noen vage minner om et barneprogram fra midten av 90-tallet, men husker ikke hva det het. Det eneste jeg husker var at studio var som en jungel, og deltagerene måtte sette sammen ord. og taperen ble dusjet i et eller annet "ekkelt"... Er det noen som vet hva jeg mener,det irriter at jeg ikke husker det Ja, men husker ikke hva det het... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det gikk på TV2 og hadde et jungeltema. Husker at lagene satt på en form for huske og at laget som tapte fikk grønt slim helt over seg. Det kan jo hende at TV2 har et register over alle programmer som er sendt opp gjennom årene. Er jo bare å søke seg rundt på tv2.no. Er selv interessert å vite hva det programmet het. Lenke til kommentar
msmanson Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det gikk på TV2 og hadde et jungeltema. Husker at lagene satt på en form for huske og at laget som tapte fikk grønt slim helt over seg. Det kan jo hende at TV2 har et register over alle programmer som er sendt opp gjennom årene. Er jo bare å søke seg rundt på tv2.no. Er selv interessert å vite hva det programmet het. Noe med virre virre vapp?? Mulig jeg er helt på jordet nå men... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det hørtes veldig riktig ut. Har du prøvd å google det? Lenke til kommentar
msmanson Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jupp. Fant ingen bilder av programmet, men fant ut at en av programlederene var Berit Boman og jeg mener å huske at det stemmer. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Samme jeg også så. Hadde vært gøy med bilder, men nå vet vi i alle fall navnet Lenke til kommentar
-Rottulf- Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Hva het den serien om han gutten som hadde en lite fyr som bodde i et hull under senga hans? Iblant ble han liten, og var med han lille fyren inn i veggen. Tror det var noe med en rotte også.Jo! Det var noe spesielt han måtte gjøre eller si for å bli liten. Minns han måtte ta på en spiker....og si noe... Ingen som husker denne? Astrid Lingren klassikeren "Nils Karlsson-Pyssling" Astrid Lindgren Endret 23. januar 2009 av -Rottulf- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå