RastaXP Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det var vel Johnny Quest. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det var vel Johnny Quest. 7743591[/snapback] Nei, var ikke Johnny Quest... Det var en annen serie, med masse kule kjøretøy, bl.a. en motorsykkel med helikopterblad, en lastebil, og en del andre Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det beste var jo: Mumi (høfsa var skummel) Sesam Stasjon Her Hikke! Lenke til kommentar
Mollin Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det var en gang et menneske!! Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 To gode naboer, Thomas-toget, Elefanten Boms, men ingenting slo introen til Jonny Quest! Intro! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg kom nettopp på en serie jeg så på TV3 da jeg var liten. Handler om en prins (?) jeg mener å huske het Ren. Han levde i en verden som var mørk og slem, men han seilte rundt på havet for å samle sammen krystaller han plasserte i et fyrtårn for å lyse opp mørket. Fienden/motstanderen hans var en slem pirat som seilte rundt i et gigantskip laget av knokler. Dette er det jeg vagt kan huske, men jeg vet jo ikke helt om det stemmer. Noen som husker navnet til serien og har linker til bilder osv? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Jeg hukser spesielt serien med den der øya som rørte på seg, og alle dyrene. Jeg tror Isbørnen var "sjef" edit: Jeg kan jo ikke glemme Pokemon (før det kom andre dårlige etterlignelser) Endret 16. februar 2007 av M.F. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg hukser spesielt serien med den der øya som rørte på seg, og alle dyrene. Jeg tror Isbørnen var "sjef" Den serien heitte vel Noahs Dyrebare Øy trur eg. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg fant serien min etter litt iherdig google-søking Den heter Pirates of Dark Water: The Saga Begins. Her er noen bilder av karakterene i serien. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Pirates of Dark Water var så utrolig kult! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Vet ikke om den har blitt nevnt allerede, men husker noen en serie som handlet om en gjeng "helter", som hadde base i et fjell, og hadde diverse kule kjøretøy? Husker en motorsykkel med sidevogn, som hadde helikopterbladene inne i sideognen, og kunne fly Også tror jeg det var en lastebil, og en god del andre kjøretøy... Serien var vel amerikansk, men husker ikke så mye fra den Bare at jeg synes den var kul da jeg var liten. 7740385[/snapback] Fant ut hvilken serie det var M.A.S.K. er introen. Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Eg har ein serie eg har lurt på lenge. Vart vel kanskje sendt på midten av 90-talet. Sikkert på NRK. Eg klarer ikkje å huska anna enn stikkord frå serien. - Gammal mann i rullestol med skjegg og et slags høreapparat på eine øret - Ein mann som vart trylla om til eit skjelett - Bandopptaker - Magisk bok med formlar - Ein gribb som snakka - Ein eller anna kunstnar/malar - Forbanna styr med å flytte den rullestolen ned ei trapp Om nokon kan vite kva det er, så er eg evig takknemleg! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kan det være "Skrotnisse"? Lenke til kommentar
huf Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Kan det være "Skrotnisse"? 8018969[/snapback] Ja, omg. Takk skal du ha! Endret 25. februar 2007 av huf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Her er de jeg husker på fra barndommen. Jeg vet det er en gammel tråd, men den er en bra tråd Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Mange flotte serier der ja. Har sett de fleste, men likte så klart noen bedre enn andre. Du brukte lang tid på å poste alle de linkene eller? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Et puslespill (var vel en del av Gulars). "Et puslespill, et puslespill. Det kan du pusle når du vil. Et puslespill, et puslespill - det blir til et bilde" Trond Viggo Torgersen stod, så vidt jeg husker, med en stor tavle som var puslespill. Like enkelt som genialt. Dessuten har vi jo Kalle Klovn. 3778690[/snapback] Føler meg ganske sikker på at det var Vidar Lønn Arnesen som hadde puslespillsangen. Jeg savner Shagma jeg! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hva het den serien om han gutten som hadde en lite fyr som bodde i et hull under senga hans? Iblant ble han liten, og var med han lille fyren inn i veggen. Tror det var noe med en rotte også. Jo! Det var noe spesielt han måtte gjøre eller si for å bli liten. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Flukten Fra Dyreskogen! Savner den fortsatt (og jeg er 15) 7709716[/snapback] Hah husker det. Var en av mine favoritter. Sammen med Noahs øy (den isbjørnen) Donald på juleaften er fortsatt den dag i dag et must for meg Ser det hver jul Sammen med hovmesteren på lillejuleaften Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg savner også Flukten fra dyreskogen. Ellers likte jeg å se Redda Joppe, Thomas toget, huset med det rare i, Labbetuss, Pompel og Pilt, og flere som jeg ikke husker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå