SvennAndre Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Uff da, håper den ikke blir dårlig, som mye av remakes har en tendens til å bli.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Selv om Disney har remaken, tviler jeg på at det går bra. De har jo allerede fcuKa Winnie-ther-Pooh... Nå skal han ditche Christopher Robin og få seg ei 6 år gammel rødhåra jente i stedet! Gud forby! Lenke til kommentar
pratejent Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg er ny her, men synest at dette er en genial side. og jeg savner spesielt Kalle Klovn, Berta og den der Oksen kommer ikke på hva han het, men jeg har lest det mange ganger her inne nå. Og jeg er enig i at vi bør sende et brev eller noe slikt til NRK og få de til å sende de kjekke seriene om igjen. <dette punktumet skal uttalest > Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei og velkommen til forumet! Du tenker vel på Oksen Anton! *kose på VHS'en* Lenke til kommentar
kokos Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 jeg elsket arild og den unsylige byen Lenke til kommentar
pratejent Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 når det gjelder kjenningsmelodien til Kalle Klovn, så synger han: Kalle Klovn, Kalle Klovn, er en artig liten skrue som har mye rart i huet, det er Kalle Klovn, (kalle klovn), ja Kalle Klovn! osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Angående kjenningsmelodien til Kalle Klovn, her er hele greia: Kalle Klovn Kalle Klovn, Kalle Klovn. Er en artig liten pode som har mye rart i hode, er Kalle Klovn. (Kalle Klovn) Ja Kalle Klovn. (Kalle Klovn) Kalle Klovn, Kalle Klovn. Han kan lære deg alt mulig, han er rett og slett utrulig, er Kalle Klovn. (Kalle Klovn) Ja Kalle Klovn. (Kalle Klovn) Han dro til sjøs og sovnet og lot båten følge strømmen. Og da han våknet opp, så han en øy, var den en del av drømmen? Kalle Klovn, Kalle Klovn. Er en artig liten pode som har mye rart i hode, er Kalle Klovn. (Kalle Klovn) Ja Kalle Klovn. (Kalle Klovn) Kalle Klovn, Kalle Klovn. Han kan lære deg alt mulig, han er rett og slett utrulig, er Kalle Klovn. (Kalle Klovn) Ja Kalle Klovn. (Kalle Klovn) Landet på en øy og bor blant jungelpapegøyer. Alle vil se Kalle når han klovner og gjør ablegøyer. Kalle Klovn, Kalle Klovn. Er en artig liten pode som har mye rart i hode, er Kalle Klovn. (Kalle Klovn) Ja Kalle Klovn. (Kalle Klovn) Kalle Klovn, Kalle Klovn. Han kan lære deg alt mulig, han er rett og slett utrulig, er Kalle Klovn. (Kalle Klovn) Ja Kalle Klovn. (Kalle Klovn) Kalle er en klovn med mye moro på menyen. Han kan gjøre alt han vil, med kun et grep om paraplyen. Kalle Klovn, Kalle Klovn. Er en artig liten pode som har mye rart i hode, er Kalle Klovn. (Kalle Klovn) Ja Kalle Klovn. (Kalle Klovn) Kalle Klovn, Kalle Klovn. Han kan lære deg alt mulig, han er rett og slett utrulig, er Kalle Klovn. (Kalle Klovn) Ja Ka-alle Klovn Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Angående kjenningsmelodien til Kalle Klovn, her er hele greia: Kalle Klovn ... 5408614[/snapback] *klemme på Kalle Klovn.mp3* Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Thomas Toget mange minner fra når Thomas Toget var toppen av alt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det skumleste programmet var helt klart Mummi(dalen?)(trollet?). Ble livredd hver gang Hufsa viste det stygge tryned sitt på skjermen. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Noen som husker Attekattenoa? Attekatte noa, attekatte noa, emisa, demisa, dollamisa dei. Setra kollamisa ratro setra kollamisa ratro. Attekatte noa, attekatte noa emisa, demisa, dollamisa dei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Noen som husker Attekattenoa? Attekatte noa, attekatte noa, emisa, demisa, dollamisa dei. Setra kollamisa ratro setra kollamisa ratro. Attekatte noa, attekatte noa emisa, demisa, dollamisa dei. 5412927[/snapback] Ja! Med Per Inge Torkelsen, ikke sant? *kose på VHS'en* *mimre tilbake til Frosken Friik* Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Dyreskog greiene er vel det jeg husker best.. + Donald og Co tidlig om morningen i helgen... Good Old Days Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Den aller største retro-opplevelsen min var å se "Med grimm og Gru" igjen. Den så jeg da jeg var 3-4 år, og har husket den siden. Så den igjen i fjor, altså over 20 år etterpå... Det var en rar opplevlese. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Oh, har ikke fått sett den, men merkelig nok satt jeg og tenkte på den her for noen måneder siden. Husker også den fra jeg var liten. Ja, det er vel 20+ år siden sist jeg så den nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg husker jeg var med på et opprop for å få NRK til å sende "Med Grimm og Gru" igjen, for et par år siden. Så sendte de det i jula 2004, og da jeg kom hjem 3. juledag, og fant ut at pappa hadde kjøpt seg 42" TV og 5.1 anlegg og bare koselige greier, så gikk jo filmen 4. juledag eller noe. Det var veldig koselig å nyte den på stor skjerm med god lyd. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ja!Med Per Inge Torkelsen, ikke sant? *kose på VHS'en* *mimre tilbake til Frosken Friik* Stemmer - Jeg så Grimm og Gru nå i Jula som var. Det var et gledelig gjensyn Lenke til kommentar
Mollin Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Oi oi oi, for en flott tråd. Alle de minnene som strømmer på. Masse bra barne-tv før ja. Asgeir kan bare ta seg en pille. Her er noe av det jeg husker. Selvfølgelig er det meste nevnt før. Jaja og Paja,Fragglene,Muppets,Sam og trylleballen,Mummi,Brannmann Sam, Superted, Tøydokke Anna, Flukten fra dyreskogen, To hus tett i tett, Grim og gru (så den å i jula også, fin sang), Majka-jenta fra verdensrommet (skulle ønske jeg huska plottet der igjen), Labbetuss, Pernille og Nelson, den bamsen som var sammen med Eli Rygg, portveien 2 (var best med Jarl Goli-hvor ble det av han forresten?), ei and eller no med en tiger i ei snor, Kalle kloven, atte katte, Thomas, Den vesle heksa og ravnen Abraxas, Et puslespill, et tegneprogram med Kirsti Sparboe, kunne vel fortsatt ganske lenge. Godt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det beste barnetv-programmet er helt klart Flukten Fra Dyreskogen. Bedre barnetv skal du lete lenge etter, og selv i min alder av 16 år, så savner jeg virkelig det programmet Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Når jeg var liten digga jeg "Huset med det rare i" men det var ikke innholdet, men begynnelsen og slutt filmen, da den vetle musa driver å hopper rundt på skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå