Gå til innhold

Tråden for barne-TV-nostalgikere

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Btw, noen som husker den tegneserien om kroppen? Alt inni kroppen kunne snakke osv, og immunforsvaret var politi. Digget den.

Ta en titt her :)

fserie_vie01.gif

fserie_vie02.gif

fserie_vie03.gif

fserie_vie04.gif

fserie_vie05.gif

fserie_vie06.gif

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Da jeg flytta til her jeg bor nå, hadde vi noe TV-greier med hundrevis av kanaler i et år. Var et tilbud ved tegning av en form for TV-abonementting, husker ikke helt hva det var, er jo tross alt over ti år siden. Ble vaffal dritlei meg da vi måtte sende sakene tilbake etter at året var gått... Aner ikke hvilken kanal jeg så det på, men det gikk på engelsk. Tegneserien handlet om en gutt tror jeg. Han fant en svær gullfugl som han fly rundt i. Mer husker jeg ikke, men jeg var svææært fasinert av den serien. Enste jeg popper opp i minnet er "gold bird" som jeg tror kan vært et navn ellernoe på serien. Hadde vært gøy å få vite hva det var for slags serie :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
Jeg våkna tidlig på lørdag og skrudde på NRK, og hva vistes for mine øyne, om ikke Gaute og Gullit (heftig serie fra '93 et eller annet sted i Sogn og Fjordane) og originale episoder av Brannmann Sam :D :D :D

4263115[/snapback]

hehe, eg spelte hovudrolla i Gaute og Gullit frå tidlig på nittitalet. Førde, Sogn og Fjordane. Herlig å sjå det i reprise... skjønar ikkje et kvekk av kva eg sa sjølv ein gong :)

Lenke til kommentar
Jeg våkna tidlig på lørdag og skrudde på NRK, og hva vistes for mine øyne, om ikke Gaute og Gullit (heftig serie fra '93 et eller annet sted i Sogn og Fjordane) og originale episoder av Brannmann Sam :D :D :D

4263115[/snapback]

hehe, eg spelte hovudrolla i Gaute og Gullit frå tidlig på nittitalet. Førde, Sogn og Fjordane. Herlig å sjå det i reprise... skjønar ikkje et kvekk av kva eg sa sjølv ein gong :)

5200347[/snapback]

Oooh :D

Du var/er Gaute ?

*elsk*

Lenke til kommentar

Nå som vi nærmer oss jul, og bare får servert repriser hva julekallender på TV angår, må jeg bare få uttrykke ett kjempesavn etter Jul i Skomakergata. Den ENESTE julekalenderen som er hverdt å sende i reprise. Resten var bare gøy den første gangen, mange ikke det en gang.

Lenke til kommentar

Savner Brannmann Sam.

Våknet søndag morgen, spiste frokost (to skiver med leverpostei på), slo på TVen, flippet til TV2, og jammen meg viste de ikke to Rugrats-filmer på rad! Hadde ikke sett noen av de tidligere, og hva er vel bedre enn litt BarneTV liggende på gulvet ved siden av en søt jente? :p

Lenke til kommentar
Ah... Tale Spin

Har det vel på VHS her et sted.

Utrolig morsomt

*nynne themesang*

3807379[/snapback]

Det har jeg også på VHS. Ganske bra serie vil jeg si.

Heh, jeg kom på den tegneserien om han derre muldvarpen og den rotta som bodde i lag  :)  Det var klasse!

3811386[/snapback]

Jeg kan ikke huske å ha sett filmen eller serien, men jeg har/ hadde lydserien på kasett. Har hørt igjennom den mange ganger.

Lenke til kommentar

En klassikker er jo den serien som brukte å gå i påska.. Narnia, noe sånt hvertfall.. Om den løven og de skal reise langt ogsåvidere.. Og de måtte gå inn i et skap på en togstasjon elns for å komme til narnia? Husker ikke, så lenge siden :hm:

Har det ikke og kommet noe nytt narnia greier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...