MacManus Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Har aldri likt fragglene jeg. Syntes den løvhaugen var skummel. Du mener "Skraphaugen mjæææ"! Synes den var stilig jeg Jeg var også redd den! Skraphaugen var jo skummel. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Folkens, ta på NRK ASAP! Se hva som er tilbake!! *jubler* Løp og se! Endret 3. juli 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Folkens, ta på NRK ASAP! Se hva som er tilbake!! *jubler* Løp og se! Sender de fra første episode?? Arrrggh, er det ikke mulig å laste ned denne serien eller hva som helst? DVD? anything? JA, det er Flukta fra Dyreskogen jeg prater om folkens, som nå er tilbake på Barne TV. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Vedder på at mamma og pappa visste det, og at det var derfor de drog meg med på tur i skogen langt hjemmefra og langt borte fra sivilisasjonen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg og en kompis, (Tha_Zaynt på forumet) satt ute i skauen for noen netter siden og brente bål, og endte opp med at vi mimra om det som gikk etter barne-tv på lørdager... "Afraid of the Dark" het det på engelsk, "Er du mørkredd?" var den norske tittelen Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Postmann Pat Fraglene Sport med Langbein Husker noen en fransk tegneserie som gikk på lørdags-morgenene, (18-20 år sia?)med noen mennesker som hadde en ekspedisjon på jorden (etter atomkrig elns.) ?? De bodde mange hundre meter under bakken, men dro til overflaten i et romskipliknende fartøy, for å finne ut om saker og ting. En av heltene het Spartacus, og han var sammen med den dødsfine megababen med bleket hår og dyp utringning. *sukk* Ikke bra for en prepubertal liten gutt... Noen som husker hva den heter? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Jeg og en kompis, (Tha_Zaynt på forumet) satt ute i skauen for noen netter siden og brente bål, og endte opp med at vi mimra om det som gikk etter barne-tv på lørdager... "Afraid of the Dark" het det på engelsk, "Er du mørkredd?" var den norske tittelen hehe, den serien husker jeg godt *mimre*. Den gikk på nrk(?) i begynnelsen på 90-tallet. "Are You Afraid of the Dark?" Endret 10. juli 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 "Flukten fra Dyreskogen" og påskeklassikeren "The Lion, the Witch, & the Wardrobe". En annen ting som var konge er "Andungen Kvakk-Kvakk". Bruker å se på det når jeg har vorspiel. Det er helt utrolig. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Husker noen en fransk tegneserie som gikk på lørdags-morgenene, (18-20 år sia?)med noen mennesker som hadde en ekspedisjon på jorden (etter atomkrig elns.) ?? De bodde mange hundre meter under bakken, men dro til overflaten i et romskipliknende fartøy, for å finne ut om saker og ting. En av heltene het Spartacus, og han var sammen med den dødsfine megababen med bleket hår og dyp utringning. *sukk* Ikke bra for en prepubertal liten gutt... Noen som husker hva den heter? Kan det være denne serien du tenker på ? http://imdb.com/title/tt0212676/ Endret 10. juli 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Neeei, jeg glemte å se på Flukta fra dyreskogen i dag igjen! Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) @ Uderzo: Yesss! Maxagas og Mattymat - hvem kan vel glemme dem? Arkana het søtnosen med bleket hår: Her ganske tekkelig kledd... Endret 10. juli 2005 av hilram Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg elsket fraglene, pga alle disse små, søte heisekranene som var overalt Thomastoget er jo også et Barne-Tv klassiker. Husker at jeg hatet sesam stasjon, fordi jeg hadde et marerit om at han gamle mannen falt gjennom et hull! Ble dritredd for sesam stasjon etter det. :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Gamle mannen? Stasjonsmester O. Tiedemann? Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Gamle mannen?Stasjonsmester O. Tiedemann? Korrekt! Takk takk Endret 11. juli 2005 av Tubbytazz Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg og en kompis, (Tha_Zaynt på forumet) satt ute i skauen for noen netter siden og brente bål, og endte opp med at vi mimra om det som gikk etter barne-tv på lørdager... "Afraid of the Dark" het det på engelsk, "Er du mørkredd?" var den norske tittelen Jeg har lastet ned noen episoder/holder på å laste. Bare for nostalgiens skyld. Det var så skummelt og var et must å få med seg. "Er du mørkeredd" som det het på norsk. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 - Thomas-toget!!! - Muldvarpen: En av gjestene i sendingen med musen, var muldvarpen. Den tsjekkiske serien var laget av Zdenek Miler og ble produsert av Kratky Praha VDR med originaltittel Der Maulwurf. Tegnefilmen har gått på NRK med jevne mellomrom siden den ble laget på 1970-tallet. - To gode naboer - Oksen Anton - Brannmann Sam - Andungen Kvakk Kvakk - Ei halvsprø bestemor i samme stil som brannmann sam - Det var en gang et menneske - Elefanten Boms. ''...Elefanter de er seg selv, likevel...'' - Teikneserien om kroppen som var i samme stil som ''Det var en gang et menneske''. Hugsar godt dei raude blodlegema som bar på oksygen. - Flukten frå dyreskogen! og ronja røverdatter hugsar eg var skummelt! Eg hugsar og ein serie med ein mark som budde i eit eple. Ligna litt på muldvarpen i stilen, om eg ikkje hugsar feil. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det eneste jeg kan husker jeg synes var skikkelig stas var den "entotrefirfem sekssjuåttenitiogellevetooooooooooooolv" Tenkte akkurat på det samme da jeg leste emnetittelen. Btw, noen som husker den tegneserien om kroppen? Alt inni kroppen kunne snakke osv, og immunforsvaret var politi. Digget den. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Btw, noen som husker den tegneserien om kroppen? Alt inni kroppen kunne snakke osv, og immunforsvaret var politi. Digget den. Hugsar den! Vart dritsur når nrk av og til sendte episodar uten tekst! For dei snakka enten svensk, fransk eller engelsk - litt usikker på akkurat kva Endret 16. juli 2005 av Brighto Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Smørøyet Heismann H Postmann pat (elsket han) Thomastoget Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 SmørøyetHeismann H Postmann pat (elsket han) Thomastoget Jeg likte aldri Heismann H. Tenk hvis en hadde gjort opptak da en så barnetv. Alt det glemte som vi synes var bra og sikkert fortsatt gjør i forhold til "det nye" barnetv og oppdaget det på ny. Denne tråden har påminnet meg om glemte serier som jeg følgte med på, men det er jo alltid noe som blir utelukket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå