Fredrik Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Brannman Sam Lokomotivet Thomas, husker jeg digget de. Så brannman sam gikk for en tid siden, nå er det ikke det samme gamle. Nå skal det liksom lære barn om brannsikkerhet eller noe. Man lærte hva man skulle gjøre om TVen tok fyr. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Det går Brannman Sam på barne TV nå men det er nye epsioder ikke de gammle. Brannmann Sam var konge EDIT# Skriveleif Endret 5. april 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Noen som husker denne grønne greia? Skurt het han, og presenterte et multiskandinavisk TV3 med barneTV og slikt. Han og ei dame satt å fjaset en stund før man fikk se det man egentlig ville se. Baltazar var litt tøff og ja. Mener å huske at musikken var ganske tøff. Denne fyren var helt fæl dog. Måtte han brenne for å ha ødelagt deler av min barndom. S, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Husker Skurt ja:P Fra TV3 ja. Tidlig om morgenen:P Ikke at jeg hadde TV3 da, men når farmor og farfar var hos oss, lå de på hotell nede på Orkanger, og da pleide jeg å ligge over hos de for å ha tilgang til TV3:P Ødela Jon Blund deler av din barndom? *sjokkert* Jeg syns å huske at jeg veldig godt likte Mr. Nelson, Pernille og et eller annet grønt skogstroll som spillte fløyte:P Kun til jul selvfølgelig. Gjerne sammen med Eli Rygh og en bjørn jeg nettopp glemte navnet på:| Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det går Brannman Sam på barne TV nå men det er nye epsioder ikke de gammle. Som blir noe helt annet, desverre Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg syns å huske at jeg veldig godt likte Mr. Nelson, Pernille og et eller annet grønt skogstroll som spillte fløyte:PKun til jul selvfølgelig. Gjerne sammen med Eli Rygh og en bjørn jeg nettopp glemte navnet på:| Ellers husker jeg Pernille og julestjernen, dukkefilmserie med Pernille som hadde mistet julestjerna si eller noe sånt.. I den serien var det et troll som spilte fløyte, og en amerikaner; Mister Nelson Jeg husker jeg ble skitredd da det fløytetrollet kom. Og da mener jeg virkelig redd, syns nesten jeg kjenner skrekken :!: Forresten, kanskje det er bjørnen Teodor du mener? De var på ei hytte, elns. Edit: La til et lite ord. Endret 5. april 2005 av svamp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg syns å huske at jeg veldig godt likte Mr. Nelson, Pernille og et eller annet grønt skogstroll som spillte fløyte:PKun til jul selvfølgelig. Gjerne sammen med Eli Rygh og en bjørn jeg nettopp glemte navnet på:| Ellers husker jeg Pernille og julestjernen, dukkefilmserie med Pernille som hadde mistet julestjerna si eller noe sånt.. I den serien var det et troll som spilte fløyte, og en amerikaner; Mister Nelson Jeg husker jeg ble skitredd da det fløytetrollet kom. Og da mener jeg virkelig redd, syns nesten jeg kjenner skrekken :!: Forresten, kanskje det er bjørnen Teodor du mener? De var på ei hytte, elns. Edit: La til et lite ord. Teodor ja! Med stemme av Birgit Strøm elns:P Samme person som var TittenTei og som sang div. sanger. *minner* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 De nye episodene av brannmann Sam suger. Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har noen nevnt Daniel Duppsko fra Allemannsland? (Liker å plaske med bena i vann) (En kanne bensin, og en boks parafin) ..blablablabla blabla blank og fin Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg våkna tidlig på lørdag og skrudde på NRK, og hva vistes for mine øyne, om ikke Gaute og Gullit (heftig serie fra '93 et eller annet sted i Sogn og Fjordane) og originale episoder av Brannmann Sam :D Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Husker Arild og den Usynlige byen jeg og, husker også Alle de dyra som levde i den skogen, var rever, grevlinger, fugler og masse annet. Så kom det sånne gravmaskinger og starta og ødelegge skogen.. Husker også denne sangen "61, 62, 63 og fir" Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Husker Arild og den Usynlige byen(....) Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Dette blir vel egentlig ikke barneTV, men husker dere Quest World eller hva det nå enn het? Det var tøft det Johnny Quest? Lenke til kommentar
ESand Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Husker godt dyrene i hjorteparken og sesam toget. Det var fetest å være ung før Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Sesam Stasjon! Får man kjøpt noen filmer med de? Jeg savner det. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Arild og den usynelige byen:Handler om den lille gutten Arild som leker med lego alene på gulvet (faktisk slik jeg tilbrakte mesteparten av min barndom) Men faren hans er hele tiden irritert fordi han må konstentrere seg om arbeidet sitt. Derfor finner Arild opp en egen fantasiverden. Ja den var fin Ellers likte jeg godt å se på mr hickup, og den serien med asgeir og vaske Lenke til kommentar
anni Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har aldri likt fragglene jeg. Syntes den løvhaugen var skummel. Du mener "Skraphaugen mjæææ"! Synes den var stilig jeg Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 serien med asgeir og vaske Den er jo ganske ny... 2000 eller noe :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå