Gå til innhold

Tråden for barne-TV-nostalgikere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

De tingene jeg husker at jeg likte var vel "Langbein & Sønn" (Disneytimen), Tintin, også Brannmann Sam såklart.

Husker også jeg var redd Kaptein Sabeltann :blush:

Men hvis vi sammenligner barnetv i dag, med det vi fikk se (88-modell), så syntes jeg synd på ungene i dag. Ta disse fargerike bamsene, gnottene eller hva de heter, er jo bare bullshit, sier mange ord som ikke eksisterer en gang, ødelegger jo språket til barna :dontgetit:

Donald Duck er noe man aldri får nok av uansett (leser fortsatt donaldblader når jeg har tid, feks. hos tannlegen) :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jeg abonnerer fortsatt på Donald-blad (i en alder av 18, født i 86, abonnert siden 91) så du har rett i at man aldri får nok Donald.

Donald<3

Blir så irritert over fjortiser/folk generelt som sier at Donald og tegneserier generelt er for småunger og ikke verdt papiret det er laget på engang!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg abonnerer fortsatt på Donald-blad (i en alder av 18, født i 86, abonnert siden 91) så du har rett i at man aldri får nok Donald.

Donald<3

Blir så irritert over fjortiser/folk generelt som sier at Donald og tegneserier generelt er for småunger og ikke verdt papiret det er laget på engang!

Enig, enig... :thumbup:

Donald er mer enn en tegneserie!

Lenke til kommentar
Noen som husker "Asylet"?

Det er ikke barne-TV da, det gikk i Midt i Smørøyet etter barne-TV på lørdager..

hva var det asylet handlet om igjen? husker så vidt at det var noe som het det på smørøyet, men husker ikke hva det handlet om :hmm:

Lenke til kommentar
Noen som husker "Asylet"?

Det er ikke barne-TV da, det gikk i Midt i Smørøyet etter barne-TV på lørdager..

hva var det asylet handlet om igjen? husker så vidt at det var noe som het det på smørøyet, men husker ikke hva det handlet om :hmm:

Noen ungdommer som holdt til i en nedlagt fabrikk i en sesong i alle fall, og så oppdaga de noe skumlerier og moser i fisken osv.

Spennende var det i alle fall:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...