Grundig Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ahhhh, Mumfie Husker når de satt ombord i den store hvalen Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Å mumfie, det hadde jeg helt glemt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Noe annet vi husker da? Har man nevnt Redda Joppe, død eller levande ennå? Syns å huske det:P Samt noe ungdomsgreier som minnet litt om Adam og Eva. Ebbe og et eller annet navn:P Svensk det også tror jeg:P Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Noen som husker "Asylet"? Det er ikke barne-TV da, det gikk i Midt i Smørøyet etter barne-TV på lørdager.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Noen som husker "Asylet"?Det er ikke barne-TV da, det gikk i Midt i Smørøyet etter barne-TV på lørdager.. yes! De hadde flere sesonger av det også.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) *borte* Endret 2. april 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ahhhh, Mumfie Husker når de satt ombord i den store hvalen Husker det. Mumfie var koselig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) De tingene jeg husker at jeg likte var vel "Langbein & Sønn" (Disneytimen), Tintin, også Brannmann Sam såklart. Husker også jeg var redd Kaptein Sabeltann Men hvis vi sammenligner barnetv i dag, med det vi fikk se (88-modell), så syntes jeg synd på ungene i dag. Ta disse fargerike bamsene, gnottene eller hva de heter, er jo bare bullshit, sier mange ord som ikke eksisterer en gang, ødelegger jo språket til barna Donald Duck er noe man aldri får nok av uansett (leser fortsatt donaldblader når jeg har tid, feks. hos tannlegen) Endret 2. april 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg abonnerer fortsatt på Donald-blad (i en alder av 18, født i 86, abonnert siden 91) så du har rett i at man aldri får nok Donald. Donald<3 Blir så irritert over fjortiser/folk generelt som sier at Donald og tegneserier generelt er for småunger og ikke verdt papiret det er laget på engang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg abonnerer fortsatt på Donald-blad (i en alder av 18, født i 86, abonnert siden 91) så du har rett i at man aldri får nok Donald.Donald<3 Blir så irritert over fjortiser/folk generelt som sier at Donald og tegneserier generelt er for småunger og ikke verdt papiret det er laget på engang! Enig, enig... Donald er mer enn en tegneserie! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 de to gode naboene.... vet ikke om de er nevnt før men men.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Den husker jeg Morsom serie /mimremodus Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Tror det var lite jeg digget så heftig som intro-sangen på Andungen Kvakk Kvakk. EDIT: Link! Endret 3. april 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 jeg har mumfie på film!! Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Noen som husker "Asylet"?Det er ikke barne-TV da, det gikk i Midt i Smørøyet etter barne-TV på lørdager.. hva var det asylet handlet om igjen? husker så vidt at det var noe som het det på smørøyet, men husker ikke hva det handlet om Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tror det var lite jeg digget så heftig som intro-sangen på Andungen Kvakk Kvakk. EDIT: Link! Takk for link Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Noen som husker "Asylet"?Det er ikke barne-TV da, det gikk i Midt i Smørøyet etter barne-TV på lørdager.. hva var det asylet handlet om igjen? husker så vidt at det var noe som het det på smørøyet, men husker ikke hva det handlet om Noen ungdommer som holdt til i en nedlagt fabrikk i en sesong i alle fall, og så oppdaga de noe skumlerier og moser i fisken osv. Spennende var det i alle fall:P Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har nrk noe etter barne-tv lørdager nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Trukke det. Kan uansett ikke være noe særlig:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå