Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Når jeg leste tråden om flykten fra dyreskogen så begynte jeg å tenke på alle de bra programmene som gikk på barne-tv i min tid (er 17) Så jeg tenkte at vi kunne mimre litt over barndommen. Jeg setter opp en liten liste over de programmene jeg husker spesielt: Arild og den usynelige byen: Handler om den lille gutten Arild som leker med lego alene på gulvet (faktisk slik jeg tilbrakte mesteparten av min barndom) Men faren hans er hele tiden irritert fordi han må konstentrere seg om arbeidet sitt. Derfor finner Arild opp en egen fantasiverden. Husker ikke navnet: Husker denne serien ganske godt, men kan ikke huske navnet. Introen starter med at en dame som ser ganske engelsk ut er uta å maler, men så begynner det å regne så hun må gå inn. Etter det så husker jeg ikke mer av introen, men selve serien er en meget godt tegnet tegnefilm som handler om snakkende dyr (tror de var grevlinger) Veldig engelsk stil over det hele. Donald: Husker spesielt donald fra julaften, donald var med på å skape halvparten av julestemmningen Kom igjen post deres minner. Kanskje dere husker navnet på serien jeg har glemt navnet på... Endret 3. mars 2005 av Det Dvergiske Kaffebord 1 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Det eneste jeg kan husker jeg synes var skikkelig stas var den "entotrefirfem sekssjuåttenitiogellevetooooooooooooolv" Digget den greia med bllen som for overalt eller noe i den duren. Ble liv i stua da den kom på sesam stasjon. 1 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Det eneste jeg kan husker jeg synes var skikkelig stas var den "entotrefirfem sekssjuåttenitiogellevetooooooooooooolv" Den sangen er seriøst kul. Funky saker Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Det eneste jeg kan husker jeg synes var skikkelig stas var den "entotrefirfem sekssjuåttenitiogellevetooooooooooooolv" digg den ja Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Rå sang det ja Jeg husker også Arild og den usynlige legobyen. Den var koselig. Var sånn at jeg lekte ekstra mye med lego etter å ha sett den. Og så Oksen Anton da. Ho ho Postmann Pat har forøvrig helt ny stil. Så den "tilfeldigvis" på Barne-TV her om dagen, og den har blitt kraftig moderinsert. I tillegg til ny sang, så har folkene fått PC, og i den episoden jeg så, så arrangerte de en slags form for Idol :!: Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Husker godt Brannmann Sam jeg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Fraglene Hva går det av dere som ikke har nevnt den ? 2 Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Fraglene Hva går det av dere som ikke har nevnt den ? Har aldri likt fragglene jeg. Syntes den løvhaugen var skummel. 1 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 The Muppet Show > Fraglene Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Gulars og den gjengen der! Skulle ønske jeg huska hele navnet på programmet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Gulars og den gjengen der!Skulle ønske jeg huska hele navnet på programmet. Mariannææææææ :!: ehm... Portveien 2. Med den giraffen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Men er det noen som husker noen dyr som spiste glass og bygget diverse ting? DET var underholdning det Lenke til kommentar
Legion Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Portveien 2, redda joppe, titten tei (forresten, hva het den bjørnen som dro på noe enormt på den trehjulingen?), to gode naboer og den dærre papiranda som dro på nye eventyr....kvakk kvakkvakkvakk kvakk forøvrig så syns jeg Halv-7 var digg 1 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Husker hvertfall at det var stor skuffelse når det viste seg å være Tøydukke Anna som var dagens barne-TV. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Fraglene Hva går det av dere som ikke har nevnt den ? Har aldri likt fragglene jeg. Syntes den løvhaugen var skummel. hehe. jeg var livredd de. men elsket fraglene da Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Streken (La Linia) Finnes det en CD med musikk fra den serien? 4 Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 sitter enda og ser to gode naboer ofte. de er jo bare SÅ konge /har de og på mobilen(video) hva heter den der serien med den der tøytukken? tøydukken anna eller noe. Ble en del av det og. 1 Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 midt i smørøyet og alle de små seriene de sendte! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 midt i smørøyet og alle de små seriene de sendte! Asylet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå