Even. Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Har nå bestemt meg for å kjøpe nye twintip ski, eller med andre ord legge snowbladsene på hylla og begynne med skikkelig twintip . Jeg har funnet tre par ski som jeg liker veldig godt: Dynastar TroubleMaker Phil Belanger, Rossignol scratch FS og Salomon 1080. Har egentlig mest lyst på troublemaker skiene, men er ikke helt sikker. Er også åpen for andre forslag til omtrent samme pris (-5000 inkl. bindinger) Kan også nevne at jeg ikke sak lkjøpe dem før sent i sessongen eller tidlig neste sessong, så hvis det kommer noen supre ski neste sessong kan jeg fint vente. De bør tåle litt railing og bør være gode sånn generelt. Et annet spørsmål med det samme: Midtmontert binding eller ikke? HAr sko fra før av Endret 3. mars 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvis du kunne tenke deg troublemaker så gå heller for et par 4frnt slr. Har et par selv og det er en knall park\jibbeski. Er deilig å ta spins\flips med på grunn av lav vekt den de er myke så de kan bli litt ustabile i høy fart. Var på tilbud på whitewater i Oslo forleden. Faktisk billigere en troublemaker\scratch hos g-sport og lingnene Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Blir nok mest til park og jibbing jeg skal bruke dem. Har whitewater noe hjemmeside eller? Hadde tenkt å kjøpe på xxl, der koster alle de jeg nevnte 4995,- med bindinger. Leste forresten at dynastar skiene tålte lite og at stålkantene løsnet lett, men det kan jo bare vær at noen har vært uheldige Så forresten litt på neste års modeller, vannvittig mye fint Endret 3. mars 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Kjøpte meg for øvrig K2 ett-eller-annet merke twintip ski i dag. Kosta med støvler, bindinger og ski 6600. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 jeg har 1080 selv, veldig god ski det. men jeg anbefaler absolutt scratch fs, den tåler mye og er veldig god i park. kjøp scratch binding også, bra binding. og husk å få de midtmontert ja. du burde også kjøpe deg softboots en gang, når du begynner å hoppe en del vil du kjenne att du får vondt på framsida av leggen, det hjelper softboots veldig mye på. Lenke til kommentar
Kydland Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Kjøpte meg for øvrig K2 ett-eller-annet merke twintip ski i dag. Kosta med støvler, bindinger og ski 6600. Var vell ikke K2 fujative? Dem har jeg, funker fint! Lenke til kommentar
GTS Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Du burde absolutt sjekke ut Armada skiene. Har ikke erfaring med dem selv, men de ser vanvittig fete ut, samt at de har fått bra omtale. www.armadaskis.com Endret 4. mars 2005 av GTS Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 scratch og armada er omtrent samma skia, men armada er litt dyrere, derfor er scratch det beste alternativet. selvsagt om du vil bruke en del penger på små forskjeller en ikke legger stor merke til med mindre du er proff så er jo armada tingen, men jeg ser ikke akkurat vitsen i det. gå for scratch fs, det er mitt forslag Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Jeg har Trouble-Maker Skiene. Det er gode ski, som tåler mye. Dessverre veier de en del, så hvis du utelukkene skal kjøre park og jibbe kan det sikkert være lurt å gå for litt lettere ski. Skal du derimot kjøre litt i tillegg tipper jeg de er midt i blinken for deg. Jeg er ihvertfall godt fornøyd med mine. edit: skrivefeil Endret 4. mars 2005 av suzze Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Vet noen om noen twintip ski som tåler å brukes til railing, siden det vistnok ikke er særlig heldig for stålkantene. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 det er ingen ski som akkurat tåler railing, stålkanten vil slites.. det er bare en del av gamet det vettu Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Vet det, men hvilken blir minst ødelagt av railing? eller tåler det best Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 http://www.oslosportslager.no/product/2693...cratch_`04.html er disse bra? trenger svar raskt Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 veldig billig scratch ski det der, løp å kjøp, du kommer ikke til å angre Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Bestiller i morgen så er det opp i påsken Gleder meg Takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå