Specs Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Nå er forøvrig prisen ytterligere satt ned, og ikke noe krav om kjøp av to skjermer. 4870,- Hvor mye kommer den egentlig til å falle i løpet av året tro? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) HØØØØØØ!!!! Jeg så etter nå og den koster 2000 mindre. 5000. Er litt skam å ha en så billig 20 " da. Hvorfor i HULESTE har de satt den ned så mye i pris? Endret 29. mars 2005 av mbarone Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Yeah, har ingen aaaaaaaaaaanelse serpens... det der har jeg aldri tenkt over faktisk, interesant dog. Håper noen kommer med svar Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 STEIKE det var billig!!! Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Yeah, har ingen aaaaaaaaaaanelse serpens... det der har jeg aldri tenkt over faktisk, interesant dog. Håper noen kommer med svar Det er vel mulig at det kommer en ny model? Ellers er jo dette et dåne tilbud, nesten dumt å ikke handle Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Skjerm er relativt ny, og det er ikke annonsert noen ny skjerm i det segmentet.... Det er nok heller dell som vil kapre markedsandeler. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Nå skal den gammle 21"crt skjermen vekk Sitter her å lurer på om jeg skal bestille meg en skjerm. Har skjønt det som at man får denne som sort, eller sølv. Midnight Grey og Dual Tone. Hvilken er hva? Noen som vet? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg kjøpte denne skjemen 2001FP når den var på salg. Den første utgaven jeg fikk (produsert Des 04, Rev00) led av mye lysgjennomskinn/backlight problemer med hadde ingen døde pixler, jeg ringte dell og det ble bestilt en _ny_ skjerm til meg, den fikk jeg i går(produsert Jan 05, Rev00), og den er bare überbra, jevnt fint panel, ingen gjennomlysning, ingen døde pixler og minimalt med etterslep. Vet du om de gamle skjermene selges ennå, og i såfall hvordan man ser forskjell på de ulike modellene? Lenke til kommentar
Unstable Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvordan er betalingsmulighetene hos Dell? Er det slik at man må betale med en gang man bestiller f.eks. den 2001FP skjermen, eller kan man betale når man får den i posten eller tilsendt hjem? For jeg har veldig lyst til å bestille den skjermen fortest mulig, ganske billig. Men venter på lønningen, har ikke råd til å betale den med en gang Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvorfor er den ene tco 03 godkjent og den andre tco99? Ser egentlig ikke noen annen forskjell på de to skjermene som er tilsalgs. Utenom farge da... Tror jeg skal kjøpe en selv gitt! Billig for en 20" som skal være bra da... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det er nettopp det som er kriteriet til å få TCO'03.. Rammen kan ikke være svart.. Rart? Ja! Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hahaha, så tåplig! Jaja, da var den bestilt gitt... Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Min skjerm sitter og venter på meg, skal hente den i dag. Kommer tilbake med rapport folkens. Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Lurer på om denne skjermen er bra til spill? wc3 og cs og slikt, ikke sånne hyper fps spill liksom... Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 post_mortem: Er egentlig ikke så rart hvis du tenker deg om. Store kontrast forskjeller på fargene gjør av øynene må arbeide mer, og det er jo slike ting TCO godkjenningen jobber for, å redusere slike ting... Vet at sorte skjermer aldri får den beste TCO-godkjenningen. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Andre, sant som det er, så har det faktisk noe å si på f.eks. vsync og slikt...de fleste skjermer pleier vil å ligge på 60 hz... denne skjermen like dan. På en CRT skjerm tegnes alt på nytt f.eks. 60 ganger i sekundet (60 hz), mens på en lcd skjerm , er det ingen endring, blir det ingen oppdatering, derfor det blir flimmerfritt... mbarone - beklager misforståelsen Ja, bildet på ein lcd skjerm er statisk, men kva i spel! Der er jo det ikkje 1 sekund at bildet er likt... (ikkje om det skal gå smooth i allefall) HZ har "litt" og sei... men for dei fleste går det bra med 60hz. Merker ingenting i spel med denne skjermen, det går bra... på CRT'er med 60hz får eg hodeverk etter 10 min... augene og hodet mitt liker høg hz på crt'er. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 post_mortem: Er egentlig ikke så rart hvis du tenker deg om. Store kontrast forskjeller på fargene gjør av øynene må arbeide mer, og det er jo slike ting TCO godkjenningen jobber for, å redusere slike ting... Vet at sorte skjermer aldri får den beste TCO-godkjenningen. Okei, men trodde det ble bedre kontraster med svart skjerm, eller "ramme" rundt hvis man vil kalle det noe slikt.... Iallefall slik i hjemmekino Men har for å være ærlig ikke så peil på dette med dataskjermer.... HVA syns du om skjermen?! Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 hvordan er pixelgarantien hos DELL? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Glem det! Endret 31. mars 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=398755&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå