Pålarn Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei.. Etter at jeg reboota dataen min saa har jeg mista de tre siste bokstavene i alfabetet og bindestrek der det skal vaere bindestrek! Hvordan faar jeg fiksa det! Sporsmaals tegn er et helt annet sted ogsaa! Onsker hjelp snarest! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Har du noe drivere til tastaturet? Hva heter det? Er det usb eller ps/2? edit: haha, du må ikke logge deg ut da, for da klarer du ikke å skrive inn brukernavnet ditt igjen Endret 3. mars 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Kan du oppgi litt informasjon om pcen din? Hviket operativsystem? Om du har Windows XP (eXtra Problems): * Gå innpå kontrollpanelet * Vel "Regionale innstillinger"/ "Regional and Language Options" * Velg språk(oppe på midten) * Velg "Detailjer"/"Details" * Velg norsk tastatur. Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Takker for begge svar! Den funka å gå inn i kontroll panel og det der! Hjertelig! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det er sånt som skjer av og til med windows Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Ok.. Da lærte jeg noe i dag også:) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det hendte det samme med meg for noen uker siden. Spørr gjerne om hjelp igjen. Man lærer så lenge man lever. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 det som er mest irriterende er hvis man kommer borti alt+shift i et program.. da får du engelsk tast. og hvis du da ikke vet hva du kommer borti, så sliter du hehe.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Pålarn, se nederst til høyre på skjermen din. Rett til venstre ved siden av pila (for å utvide menyen helt nederst til venstre), er det en logo med "NO" der? Isåfall sto nok denne på "EN" da du hadde dette problemet, og du kunne i såfall bare ha klikket på "EN" og gjort om til "NO". Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 usj.. den språklinjen er det første jeg fjerner etter reinstall av windows.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå