Gå til innhold

Bilde av spøkelse-flyet - kritikk takk ;)

Anbefalte innlegg

Canadair1.jpg

Canadair2.jpg

Hadde litt trøbbel å få bedre resultat av dette pga mangel av fotostativ da jeg var på utenlandsavdelingen på Gardemoen. Spurte andre om å låne uten hell. Brukte esker/avis-vogn..

Brukte PS til å redigere..

jojo1717

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Syns det var fine bilder, men det første var finere fordi flyet kom bedre frem/vistes bedre. Ganske morsom effekt, hvordan fikk du det til? *Alltid interresant å vite hva slags lukkertid, blender og ISO folk bruker* :D

Jeg har en følelse av at bildet er litt skjevt, det er på en måte ikke balanse i bildet. Jeg syns alt "heller" mot venstre... Det ser kanskje bare slik ut.....??

Syns også du kunne clonet vekk den lille "tilhengeren" nede i høyre hjørne og den "tilhengerstangen" litt ovenfor "tilhengeren". Syns de forstyrrer litt, passer på n måte ikke inn i bildet.

Ellers veldig fint bilde :thumbup:

Lenke til kommentar

Likte det øverste best, men begge to var fine.

Jeg og føler at bilde er tatt litt på skakke, men det kan jo være pga det med at du ikke hadde stativ å ta det med.

Skulle prøvd å friska opp bakgrunnen litt i PS eller noe liknende.

Syns den var kjedelig.

Lenke til kommentar
Som sagt: Jeg vil gjerne vite hvordan du tok bildet  :)

Hei!

Jo. Altså to bilder oppå hverandre (men det var noe litt galt med de to bilder, så jeg klipte rundt flyet og limte inn over til et annet bilde. Det første bildet hadde jeg brukt light på ca 50% og det andre hadde jeg på normal ca 13%.

CRW_3510_RJ_resize.JPG

CRW_3513_RJ_resize.JPG

EOS 300D, 18-55mm. ISO på 100. Lukertid 1,6 sek og f/4.5. Håper du er fornøyd nå, _Adler_ :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...