crapgame Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 vurderer å skaffe meg litt mer ram, men vet ikke hvor nødvendig dette er siden jeg har 1024mb fra før av. ønsker å bygge ut den maskinen jeg har til å bli enda kjappere osv. vil det være nødvendig/lurt å skaffe mer ram da? PC brukes til spilling, film, redigering osv. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 En vanlig bruker greier seg utmerket med 1GB, så det er nok ikke rammen som er flaskehalsen hos deg. 1GB holder til omtrent alt en måtte ønske, om du ikke absolutt må kjøre ørten spill samtidig. Hvilke andre komponenter består maskinen din av? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg gikk fra 512 til 1024 og merket at det hjalp endel men tror ikke overgangen er så stor fra 1024 og til mer enn det. Dagens spill krever ikke så mye som 1024 minmumskrav. Men video og andre tunge programmer er det fint med mer minne. Lenke til kommentar
N* Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 jeg har 1512mb og klarer likevel å "bruke det opp" i programmer som f.eks cinema 4D. men det var kansje ikke det du tenkte på Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) eg har 1024 ram og bruka det opp ganske so ofte på spel, sjøl om eg har aperture size på 64 mb og enda fortare med meir enn det. 1024ram hold til å kjøre alle dagens spel glatt men ikkje om du ikkje vil avslutte stort sett alle andre program når du skal spele dei mest krevande spela. klare forresten og gå fort tom for ram i bf1942-fh Endret 6. mars 2005 av bonebraker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå