Killer336 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Når jeg prøver å instalere XP og kommer fram til bilde hvor jeg skal trykke F8 for å bekrefte at jeg er enig i lisensen, da får jeg ikke trykket F8. Følgende melding står nederst på siden under lisensbestemmelser: EULAID: XPSP1_RM.1_PRO_OEM_NO Dette er min orginale XP. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Må bare skrive årsaken til dette (huff,huff,huff) :!: Det var sent på kvelden, samt at jeg hadde et nytt Logitech tastatur. På dette tastaturet må F-tastlås være aktivert for at jeg skulle få F-raden til å virke før WinXP er instalert. Tok meg over 30min før jeg oppdaget tabben min. Det hele endte med at jeg slo av alt og gikk til sengs, fortsatte dagen etterpå. Noen andre gode tabber? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Du er ikke den første som har glemt den helvetes f-tastelåsen. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Argghhh... den f-låstasten er noe faenskap! Nei, du er ikke den først, og det skjer ikke bare under xp installasjon . Skulle ønske at den tasten var skrudd på når maskinen blir skrudd på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå