Complexity Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 har brukt winamp i alle år.. og har digget det.. men har vert veldig plaget med det i det siste. bruker wmp nå. men har lyst til å prøve flere spillere. noen tips til bra gratis spillere? di må ha playlist! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Windows Media Player, Sonique er noen som er synes eg gode. Førstnevne ganske praktisk hvis du har en stor musikksamling... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Itunes anbefales. Brukte det før, men har nå gått over til winamp 5. Likte ikke winamp før men versjon 5 synes jeg er genial! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 ok.. har testet diverse spillere nå.. og funnet ut av jeg må forbli winamp fan! laster ned winamp på nytt nå! takk for alle svar.. Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ikke stopp før du har prøvd foobar heller da. Playlist og albumlist. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 så litt sånn vanskelig ut.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Itunes her. Både før og etter innkjøp av ipod. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Vanskelig nei, stygt design ja... Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Syntes siste versjonen av windows media player er veldig bra. Spesielt hvis du legger til verktøylinjen på oppgavelinjen. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Liker Winamp 2.91 ennå jeg! Second that! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 har prøvd foobar, itunes, wmp, sonique, real ++ kommet alltid tilbake til winamp. greiest program å bruke og har alt man trenger. tenker da på winamp 5 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Bruker winamp 2.91 jeg også. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Irriterer meg over den popupen som kommer hver gang jeg åpner winamp. "Husk å oppgrader til winamp5" Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Irriterer meg over den popupen som kommer hver gang jeg åpner winamp. "Husk å oppgrader til winamp5" preferences-->setup og hak av for "check for new versions of Winamp on startup" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå