aspyr Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg Sitter med en Shuttle SB61G2V3, jeg kjøpte den ferdig "montert" fra mpx og fikk da ikke med dekslet til 5.25 bayen. Jeg lurte på om det er noen her som har et slikt de er villig til å sende eller vet om et sted jeg kan få tak i ett. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva med å lage et..? Litt aluminum så burde jo det funke.. Tror liksom ikke så mange har noe sånt på lur dessverre! =/ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hør med MPX om de kan hjelpe deg, det følger jo tross alt med boksen i utgangspunktet? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Om de har et ødelagt kabinett, kan det jo hende at de har et deksel som funker.. Som Rikky sa, spør de! De kan garantert hjelpe deg.. Var det forresten en feil, eller fulgte de bare ikke med? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Det fulgte ikke med. Jeg "fikk" dataen av IF fordi min gamle ble tatt av lynet (som ble dekt av forsikring). Dataen jeg fikk var da ferdig sammensatt som sagt over. Altså fikk jeg den klar til bruk og siden det er dvd-brenner i den var dekslet fjernet. Var ikke en feil... Det med å lage mitt eget tror jeg at jeg dropper. Vil ha samme finishen som er på resten av fronten. Så det blir vel til at jeg sender en mail til mpx eller en annen webshop å spør. takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå