sluffy Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 OffTopic: Jeg kan nevne headset som er billigere enn PortaPro, men likevel har bedre lyd. Folk bør ikke kjøpe headset uten å ha prøvd dem først, det er tydlig at veldig mange har gjort det med PortaPro. Så kan tråden fortsette der den slapp. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) sry, feil Endret 9. mars 2005 av spinxzer Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 FYREN SKAL HA PLUGGER! putt det i første innlegg plz Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Sony MDR EX71SL har dem og synes det er veldig bra, folk jeg har lest om som synes de er like bra som Shure E2c eller hva det var som koster vesentlig mer. de koster rundt 350-450 kr. Lenke til kommentar
thewizard Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg personlig er meget godt fornøy med mine macally noise reduction headphones sjekk ut http://www.macally.com Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Greit at koss porta pro har bra lyd, men at du må opp i 1-2000kr pisklasse for å få tak i noe betre er overdrevet. Tviler på at de er betre enn mine AKG K240... Men de tror jeg ikke at jeg gidde å bruke på mp3-spilleren min... Derfor er jeg ute etter noen headphones rundt 5-800kroners klassen, helst plugger. Har kjøpt noen sony-plugger med de sprenger heile veien. Og jeg spiller ikke så høyt. :!: Tips? Jeg har ikke problemer med å bestille fra utlandet, bare det er kvalitet og god lyd på de jeg kjøper. Lyden må og være bra, prioriterer lyd høyt og at de ikke sprenger. EDIT; Kan strekke meg litt på prisklassen, BARE de leverer god lyd og har grei kvalitet. Endret 9. september 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Til den prisen får du vel tak i et par Shure E2 fra eBay, skulle en tro. Merk at disse isolerer veldig godt, er ikke alltid de er noe særlig å bruke. Lyden skal visst være i toppklasse for sin pris. Husk å se opp for etterligninger, se på ryktet til selgeren før du kjøper. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 http://www.audiocubes.com/category/Headpho..._Earphones.html Hva tror dere om disse?... Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg kan anbefale Shure E2c. Lyden er veldig god, men bassen er kanskje litt lav. Dette er "in-ear" ørepropper, så de isolerer meget bra. Dette passer helt perfekt til trening i støyende miljøer (Les: Høy skrikekjerringtekno). En annen gevinst er at du slipper å ha volumet på maks for å klare å høre teksten eller andre detaljer. Skånsomt for øre og batteri. Samtidig vil jeg benytte anledningen til å advare mot Sony EX71. For meg isolerte ikke disse på langt nær like bra som Shure E2. Du får kun med tre par gummipropper til ulike størrelser, mens du får med langt mer med Shure. Lyden var også dårligere og ledningen var av elendig kvalitet. Det er ikke kult når ledningen får rynker og konsistens som (lett tyggbar) lakris. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Du får kun med tre par gummipropper til ulike størrelser, mens du får med langt mer med Shure. 6837740[/snapback] For ordens skyld; store, medium og små propper av både gummi og skumgummi er med E2. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Gje blaffen i proppar og den Koss-driten. Kjøp deg Grado SR-80 eller Grado SR-125. Headset til ein fornuftig pris som banker alt i egen prisklasse, og også prisklasser langt over sin egen. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Koss-driten. Du vet ikke hva du snakker om. Koss PortaPro er gode og fin bass i + at det er livsgaranti. Så Koss er ikke noe dritt.. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Har sjølv hatt Koss Porta-Pro, så eg veit fint kva eg snakkar om. Er nok du som trur du har eit superheadset, og at det er kjempebra. Det druknar i bass, er stygt, og er frykteleg ubehagelege å bære. Prøv eit headsett til over tusenlappen, så fortstår du at det er dritt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg kjøpte testvinneren, og er godt fornøyd med gjengivelsen i forhold til pris (999kr): Test av hodetelefoner Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Da kjøpte nok du dei i Noreg. Kjøpte nettopp Grado SR-80, frå USA. Der var prisen 600. På HiFi-klubben må du ut med 1650 for det samme headsetet. Dei er EKSTREMT overprisa her heime. Det er ganske synd. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Da kjøpte nok du dei i Noreg. Kjøpte nettopp Grado SR-80, frå USA. Der var prisen 600. På HiFi-klubben må du ut med 1650 for det samme headsetet. Dei er EKSTREMT overprisa her heime. Det er ganske synd. 6841803[/snapback] Stemmer, kjøpte via et tilbud på nettet. Er kanskje litt gammeldags, fordi jeg spanderer litt mere penger for tryggheten i tilfelle reklamasjon. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Gjorde sjølv det samme ved mitt fyrste kjøp av Grado, og det var verdt kvart einaste øre. Nå har eg gått ein modell opp, og eg er strålande fornøgd. Litt andre puter, men fortsatt ein formidabel lyd. Som det stod i testen; "Du må doble prisen om du skal få bedre lyd som dette". Det tvilar eg ikkje eit sekund på. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Har sjølv hatt Koss Porta-Pro, så eg veit fint kva eg snakkar om. Er nok du som trur du har eit superheadset, og at det er kjempebra. Det druknar i bass, er stygt, og er frykteleg ubehagelege å bære.Prøv eit headsett til over tusenlappen, så fortstår du at det er dritt. 6841718[/snapback] Veldig enig. Oppskrytt til tusen av rosa metaldiggendefjortisjenter. I tillegg til alt du nevnte kan jeg legge til at de støyer noe skrekkelig for alle rundt. Trodde jeg skulle bli gal etter å ha sittet på bussen inn til oslo bak ett par PortaPro. Jeg kan anbefale AKG K26p. De har halvåpne elementer så du slipper å høre støy/støye, samtidig som klokkene ikke blir store som hus. Lyden er veldig bra, til tross for den gunstige prisen. Sjekk prisguiden. Mener å ha lest de er testvinnere i sin klasse av Lyd & Bilde, hvilket jeg også kom fram til etter å ha prøvd Sennheiser, KOSS og Creative. For all del, prøv de før du kjøper, det er ikke alle som syntes de er like gode på. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg har Koss PortaPro syns de er gode, på testen som han ene gå ut link fikk de 5. Kanskje ikke bra til pc, spill osv. men det er tross alt til mp3 Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Koss porta pro er å anbefale! De har Livsgaranti, det er det eneste headsettet du behøver å kjøpe. For å få bedere lyd må du nokk ut med 1-2000kr 3810816[/snapback] Hahaha. Pluggene mine til 129,50 har jo bedre lyd. Porta Pro er hypet opp til de grader, skal du først ha de, så kjøp heller ksc50/55 som har samme lyd til halve prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå