AlekXP Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Hei. - Tror dette går under emnet RAM / minne (om det ikke gjør det, ikke steng tråden da, flytt den heller over til hvor den hører hjemme?) Problemet mitt er en melding jeg får når jeg lukker programmer. Jeg får en feilmelding der det står Minnet kunne ikke være "read". Jeg har ikke merket att dette gjør noe med PC'n min. Men det er det att meldingene kommer når jeg lukker programmene (trykker på X'n helt oppe i høyre hjørnet). Minnet/RAM kjøpte jeg fra komplett. Dere kan finne dem her Her kan dere se ett bilde av når jeg f.eks lukker internet explorer. Om det er noen som vet hva som er gale så håper jeg att dere svarer meg her. Dette har holdt på i 2-3 dager nå, og det går meg nå på nervene. Jeg vet ikke hva som er gale med det. Endret 3. mars 2005 av AlekXP Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg fikk samme feilmelding i CS:S, da var problemet relatert til oppløsninger og refreshrates, problemet trenger ikke å ha noe som helst med ram å gjøre selv om det står minnefeil. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 last ned et program som heter "memtest". Du finner det fort med Google Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Har testa memtest. Ingen errors. Pycnopodia; har du fått det vekk då? Lenke til kommentar
the Donkeyskjender Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har same problem i morrowind, er litt usikker på om det suger opp så mye ram.... Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg får ofte den samme meldingen når jeg spiller CS:S med uklokket skjermkort. Når jeg klokker skjermkortet merker jeg ingenting til det. Så det er nok ikke minne det er noe feil med. Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Nå har jeg nettopp tatt ut skjermkortet som sto i, og bruker det som er intrigert på hovedkortet. Men meldingene kommer fortsatt. Jeg skal teste om det skjer igjen om jeg skifter plass på minnekortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå