MobiL FreAk : : : Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 er det noen her som har det..? og hvis dere har, hvor har dere fått tak i de..? har sjekka alle butikkene i arendal, og INGEN har! har også sjekka litt rundt på internett, men jeg finner ikke noe.. ganske irriterende.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Dette er fordi datakabel til D500 rett og slett ikke finnes i norden ennå, etter hva jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Denne her du tenker på Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 den derre data kit-greia, ja.. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Litt kjipt at man må vente i månedsvis etter at telefonen er kommet i hyllene, men det er jo ikke uvanlig at ekstrautstyret lar vente på seg. Tenker f.eks på mobildeksler. Kan legge til at kabelen til E100/E700/X100/X600 ikke er kompatibel med D500. Det har jeg prøvd... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Vi har jo eBay Edit: Fant noen Endret 3. mars 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Ikke noe problem å få tak i datakabel til D500. MTU er importør av Mobileaction sine datakabler og USB-dongler. Dette betyr at Telebutikkenbutikkene har disse MA-8260 USB-kablene med den medfølgende gode programvaren, da MTU og Telebutikken har samme eier. Selges for 398,- Løp og kjøp. PS. har ikke din lokale telebutikk kablene inne, så kan du be dem om å bestille. Tror alle har gratis frakt fra MTU (ihvertfall alle på Østlandet, da MTU ligger i Larvik) Endret 4. mars 2005 av Crazysteps Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 datakit for d500 skal være tilgjengelig i alle butikker nå hvertfall, vi fikk våre fra dangaard på torsdag. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Er det noen som kan fortelle litt om fordelene og ulempene med kabel vs Bluetooth. Fart osv! Fjerner kabel problemene med å legge inn spill o.l? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 kabel er raskere enn bluetooth. bluetooth har derimot den fordelen at man slipper å kjøpe ny hver gang man bytter telefon. I det lange løp sparer man mye penger på dette. Jeg har byttet tlf nå 3 ganger uten å måtte bytte ut min tilkobling til PC. I like! Lenke til kommentar
teleduppen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) kabel er tull BT er best, jeg har kontor/rom overfyllt av kabler til diverse telefoner .. eneste must have er seriell til siemens (jo jeg vet usb kan gå men..) sli ta jeg kan oppgradere sw ! ellers BT og sparklan sin er den jeg har hatt best erfaring med... MobileAction er faktisk bra alternativ om du må ha kabel Endret 5. mars 2005 av teleduppen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Da var vi ute etter forhandlere, og det store spørsmålet blir da: Hvor skal denne tråden? Forhandlere og verksteder (Hørte jeg riktig?) Forhandlere og verksteder. Flott, da flytter jeg den dit da vel (FYI: Les denne for begrunnelse) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå