Peppep Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Om jeg skulker ofte? Ihvertfall ikke i dag (Neida, er faktisk småsyk, og når jeg har et uferdig prosjekt som skulle leveres i dag, så var ikke valget vanskelig.) Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Fint å skulke når man har prosjekt eller innleveringer som skulle vært ferdi! Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Skulker e sjelden gang, da som regel fordi jeg er så altfor trøtt. Har også forsovet meg til midttimen og til skolen er ferdig noen ganger. går GK almenn. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nå går ikke jeg på skole lenger men jeg husker jeg og en kamerat stakk hjem i lunsjen en gang, han fikk fravær men læreren la ikke merke til at jeg var borte så jeg fikk ikke noe. Det skole året fikk jeg bare 1 time fravær og det var fordi jeg måtte til tannlegen (jeg var vel egentlig borte 5 skoledager og noen timer men det fikk visst ikke de med seg ) var vel en stor favoritt blant lærerne mine...på vurderingen jeg fikk på slutten av året sto det "Jan André har en spesiell god vilje til å gjøre pålagt arbeide og er uvanlig positiv i sin fremferd Det her ble litt langt så for å svare kjapt og enkelt: Ja jeg skulket skolen en gang i blant Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nå går ikke jeg på skole lenger men jeg husker jeg og en kamerat stakk hjem i lunsjen en gang, han fikk fravær men læreren la ikke merke til at jeg var borte så jeg fikk ikke noe. Det skole året fikk jeg bare 1 time fravær og det var fordi jeg måtte til tannlegen (jeg var vel egentlig borte 5 skoledager og noen timer men det fikk visst ikke de med seg ) var vel en stor favoritt blant lærerne mine...på vurderingen jeg fikk på slutten av året sto det "Jan André har en spesiell god vilje til å gjøre pålagt arbeide og er uvanlig positiv i sin fremferd Det her ble litt langt så for å svare kjapt og enkelt: Ja jeg skulket skolen en gang i blant Skriver lærerne kommentarer om deg på vitnemålet fra videregående? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Skriver lærerne kommentarer om deg på vitnemålet fra videregående? Det sto ikke på vitnemålet men på en underveisvurdering, vi fikk én for hver termin. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Forsov meg på Onsdag. Læraren gav faen phew! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nei, har faktisk aldri skulka skulen. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Forsover meg minst 2 dager i uka (eller somler) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Forsover meg minst 2 dager i uka (eller somler) Kjenner meg igjen der Men nå har vi heldigvis ikke mer undervisning, kun 3 eksamener igjen. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Kommer ca. 5 dager i uka 5 minutter for seint på skolen! Men har aldri skulka! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Kommer ca. 5 dager i uka 5 minutter for seint på skolen! Men har aldri skulka! Hender det her og men som regel er ikkje læraren kommen for å låse opp klasserommet endå og takk for det. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skulker altfor ofte, egentlig. Men en stor grunn til dette er på grunn av UTROLIG teit timeplan der jeg har 4-5 timer midt på dagen uten noe å gjøre. Da blir det lett til at jeg stikker hjem, og voilà, så ble jeg der. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Kan lærerne skrive fravær for de dagene man er borte etter at standpunktkarakterne er satt? For man skal jo motta både karakterkort og vitnemål i 10. klasse, og karakterkortet mottas før vitnemålet. Er det mulig at han skriver opp fravær for de timene/dagene etter at man har mottatt kortet på vitnemålet? Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Skulket musikken i dag, vi hadde 2 timer med en slags rar countrydans, og dama som skulle lære oss det var sterkt overvektig. Så det var ganske vanskelig å i det hele tatt holde seg alvorlig. (i den andre timen var det bare igjenn 1 gutt.) :!: Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Skulket musikken i dag, vi hadde 2 timer med en slags rar countrydans, og dama som skulle lære oss det var sterkt overvektig. Så det var ganske vanskelig å i det hele tatt holde seg alvorlig. (i den andre timen var det bare igjenn 1 gutt.) :!: :!: Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) hehe.. vi lærte både "ståmp" "væiv" og "ræggi" EDIT: det er forskjellige "dansetrinn" Endret 13. mai 2005 av Seppe . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå