Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skulker du ofte skolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå går ikke jeg på skole lenger men jeg husker jeg og en kamerat stakk hjem i lunsjen en gang, han fikk fravær men læreren la ikke merke til at jeg var borte så jeg fikk ikke noe. Det skole året fikk jeg bare 1 time fravær og det var fordi jeg måtte til tannlegen (jeg var vel egentlig borte 5 skoledager og noen timer men det fikk visst ikke de med seg :innocent: ) var vel en stor favoritt blant lærerne mine...på vurderingen jeg fikk på slutten av året sto det "Jan André har en spesiell god vilje til å gjøre pålagt arbeide og er uvanlig positiv i sin fremferd :p

Det her ble litt langt så for å svare kjapt og enkelt: Ja jeg skulket skolen en gang i blant

Lenke til kommentar
Nå går ikke jeg på skole lenger men jeg husker jeg og en kamerat stakk hjem i lunsjen en gang, han fikk fravær men læreren la ikke merke til at jeg var borte så jeg fikk ikke noe. Det skole året fikk jeg bare 1 time fravær og det var fordi jeg måtte til tannlegen (jeg var vel egentlig borte 5 skoledager og noen timer men det fikk visst ikke de med seg :innocent: ) var vel en stor favoritt blant lærerne mine...på vurderingen jeg fikk på slutten av året sto det "Jan André har en spesiell god vilje til å gjøre pålagt arbeide og er uvanlig positiv i sin fremferd :p

Det her ble litt langt så for å svare kjapt og enkelt: Ja jeg skulket skolen en gang i blant

Skriver lærerne kommentarer om deg på vitnemålet fra videregående? :ohmy:

Lenke til kommentar

Kan lærerne skrive fravær for de dagene man er borte etter at standpunktkarakterne er satt? For man skal jo motta både karakterkort og vitnemål i 10. klasse, og karakterkortet mottas før vitnemålet. Er det mulig at han skriver opp fravær for de timene/dagene etter at man har mottatt kortet på vitnemålet?

Lenke til kommentar

Skulket musikken i dag, vi hadde 2 timer med en slags rar countrydans, og dama som skulle lære oss det var sterkt overvektig. Så det var ganske vanskelig å i det hele tatt holde seg alvorlig. (i den andre timen var det bare igjenn 1 gutt.) :!:

Lenke til kommentar
Skulket musikken i dag, vi hadde 2 timer med en slags rar countrydans, og dama som skulle lære oss det var sterkt overvektig. Så det var ganske vanskelig å i det hele tatt holde seg alvorlig. (i den andre timen var det bare igjenn 1 gutt.) :!:

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...