Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skulker du ofte skolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skulker en del ja :roll:

har gjort det helt siden jeg begynte i 1AF :p etter at jeg var ferdig med 1AF hadde jeg 4 dager og 114 timer fravær :p strauk i naturfag, ellers så hadde jeg greie karakterer.

hadde så og si like mye fravær etter at jeg hadde fulført 2AF, strauk i kristendom, eller så hadde jeg her også greie karakterer.

Går nå IKT-Driftsfag og hadde vel 3 dager og 60 timer elns før jul :p fikk faktisk 3 og 4 i de fleste fag :p

jeg går da på en privatskole, hadde dette vært på en offentlig skole så hadde jeg sikkert vært utkasta for leeeenge siden :innocent:

Endret av ViPeR
Lenke til kommentar
jeg skulker en del ja  :roll: 

har gjort det helt siden jeg begynte i 1AF :p  etter at jeg var ferdig med 1AF hadde jeg 4 dager og 114 timer fravær :p  strauk i naturfag, ellers så hadde jeg greie karakterer.

hadde så og si like mye fravær etter at jeg hadde fulført 2AF, strauk i kristendom, eller så hadde jeg her også greie karakterer.

Går nå IKT-Driftsfag og hadde vel 3 dager og 60 timer elns før jul :p  fikk faktisk 3 og 4 i de fleste fag :p 

jeg går da på en privatskole, hadde dette vært på en offentlig skole så hadde jeg sikkert vært utkasta for leeeenge siden  :innocent:

Hoho, det var ikke lite fravær heller det ;) Selv har jeg etter allmenn GK: 2 dager og 11 timer. VK1 til nå: tror det er 12 dager og 44 timer elns?! :p

Lenke til kommentar
Så dere trives forferdelig bra på skolen dere med under 3 dager fravær?

Enkelte gjør nok det, men vil tro at de fleste er leie nå etter 12-13 år på skole. Men du vet det at det finnes enkelte som tar skolen så sinnsykt seriøst, akkurat som om det gjaldt liv eller død. Ikke alle som er klar over at fraværet på vgs allmenn ikke teller når du skal ut i arbeidslivet, om du studerer i en periode på 3-5 år etter endt vgs. :roll: Jeg ville kalt det selvpining å møte opp til alle timene året rundt. ;):p

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Jeg skulle hatt nynorsktentamen i dag, men jeg var en slask og ble hjemme. Jaja.

Hoppsann. Slapp fravær da jeg skrev stilen i helga. Deilig.

Lenke til kommentar

Jeg har vært "syk" mange ganger opp igjennom årene. Særlig på spesielle dager hvor vi skulle gå tur på fjellet og sånt fjas. Ser ikke noe galt i å holde meg hjemme da, gikk ikke akkurat glipp av noe. Ellers så har jeg aldri skulket med vilje fra timer som jeg kunne få fravær for. Skulket gymen noen ganger, men læreren førte ikke fravær i protokollen (bare i sin lille bok). Jeg møtte alltid opp til prøvene også. Timefravær ser ikke bra ut på vitnemålet. Jeg fikk likevel 7 timer fravær til sammen på skolen. Lurer på hvorfor.. Kanskje jeg var hos tannlegen? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...