Gjest Slettet+891234 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg skulle hatt nynorsktentamen i dag, men jeg var en slask og ble hjemme. Jaja. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hmm...! På mandag var jeg på sesjon, lovlig fravær med andre ord. I tillegg tok jeg meg fri i går og i dag, dette, ugyldig fravær Jaja, lever bare en gang. Må være lov å ta seg fri fra skolen sånn "av og til" Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) jeg skulker en del ja har gjort det helt siden jeg begynte i 1AF etter at jeg var ferdig med 1AF hadde jeg 4 dager og 114 timer fravær strauk i naturfag, ellers så hadde jeg greie karakterer. hadde så og si like mye fravær etter at jeg hadde fulført 2AF, strauk i kristendom, eller så hadde jeg her også greie karakterer. Går nå IKT-Driftsfag og hadde vel 3 dager og 60 timer elns før jul fikk faktisk 3 og 4 i de fleste fag jeg går da på en privatskole, hadde dette vært på en offentlig skole så hadde jeg sikkert vært utkasta for leeeenge siden Endret 27. april 2005 av ViPeR Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 jeg skulker en del ja har gjort det helt siden jeg begynte i 1AF etter at jeg var ferdig med 1AF hadde jeg 4 dager og 114 timer fravær strauk i naturfag, ellers så hadde jeg greie karakterer. hadde så og si like mye fravær etter at jeg hadde fulført 2AF, strauk i kristendom, eller så hadde jeg her også greie karakterer. Går nå IKT-Driftsfag og hadde vel 3 dager og 60 timer elns før jul fikk faktisk 3 og 4 i de fleste fag jeg går da på en privatskole, hadde dette vært på en offentlig skole så hadde jeg sikkert vært utkasta for leeeenge siden Hoho, det var ikke lite fravær heller det Selv har jeg etter allmenn GK: 2 dager og 11 timer. VK1 til nå: tror det er 12 dager og 44 timer elns?! Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg skulker aldri, bare når det er velbegrunnet, slik som sykdom. 4 timer fravær 1. termin og 0 timer sålangt i år. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Heihei. Fikk vite hvordan det stod med fravær i 2. termin på fredag. Hadde 0 dager og 0 timer.. Er egentlig vært vekke i sikkert 10-15 timer men det har heldigvis ikke blitt registrert.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har vel ikke så mye å si med fravær til opptak til VGS? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har vel ikke så mye å si med fravær til opptak til VGS? Har absolutt ingenting å si med fravær til opptak til vgs. Godt mulig at de ser på fraværet om du skal inn på spesielle linjer, slik som snowboard-linje, skøyte-linje etc. Men ellers, så nope Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Er du helt sikker på det gnomenz? Jeg vil så gjerne inn på musikklinja, og har gode karakterer, men en del fravær Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 var borte 5 min i tysk på fredag og brev hjem (slemme lærere ) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Er du helt sikker på det gnomenz? Jeg vil så gjerne inn på musikklinja, og har gode karakterer, men en del fravær J**** sikker på det du Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hittil i år: 21 dager og 53 timer. Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 har alldri skulka/fakia syk , tror at hvis man gjør det en gang er det veldig lett å gjøre det en gang til Samme her. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 i år så har ge hatt 6 timer fravær.. og de var fordi eg ikke rakk bussen 3 ganger Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Meget sjeldent. Har 3 timer fravær i år Endret 1. mai 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Så dere trives forferdelig bra på skolen dere med under 3 dager fravær? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Så dere trives forferdelig bra på skolen dere med under 3 dager fravær? Enkelte gjør nok det, men vil tro at de fleste er leie nå etter 12-13 år på skole. Men du vet det at det finnes enkelte som tar skolen så sinnsykt seriøst, akkurat som om det gjaldt liv eller død. Ikke alle som er klar over at fraværet på vgs allmenn ikke teller når du skal ut i arbeidslivet, om du studerer i en periode på 3-5 år etter endt vgs. Jeg ville kalt det selvpining å møte opp til alle timene året rundt. Endret 1. mai 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg skulle hatt nynorsktentamen i dag, men jeg var en slask og ble hjemme. Jaja. Hoppsann. Slapp fravær da jeg skrev stilen i helga. Deilig. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 1. termin GK allmen: 0 dager og 13 timer... Det må være noe feil! Var borte mange dager. :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har vært "syk" mange ganger opp igjennom årene. Særlig på spesielle dager hvor vi skulle gå tur på fjellet og sånt fjas. Ser ikke noe galt i å holde meg hjemme da, gikk ikke akkurat glipp av noe. Ellers så har jeg aldri skulket med vilje fra timer som jeg kunne få fravær for. Skulket gymen noen ganger, men læreren førte ikke fravær i protokollen (bare i sin lille bok). Jeg møtte alltid opp til prøvene også. Timefravær ser ikke bra ut på vitnemålet. Jeg fikk likevel 7 timer fravær til sammen på skolen. Lurer på hvorfor.. Kanskje jeg var hos tannlegen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå