Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skulker du ofte skolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Hva blir å skje når vi skal ha tysk på GK når vi ikke kan noe fra ungdumskolen...? :hmm:

Så sant, så sant. :!:

For øvrig kan det nok tenkes at det vil medføre en del komplikasjoner med tanke på kunnskapskløften dette resulterer grunnet manglende undervisning, men dersom en står eksamen burde det ikke by på altfor store problemer, forhåpentligvis.

Situasjonen er uansett særdeles uønskelig, især i et såpass rikt land. Det burde være nok penger i statskassa til å bekoste vikarstillinger for elevene når det trengs. Utdanning av de unge er fremtidens håp!

Lenke til kommentar

skulker jeg konsekvent? nei

skulker jeg innimellom? ja

skulker jeg bare for å skulke? nei

skulker jeg frivillig? ja

skulker jeg fordi jeg er en pøbel? nei

kort oppsumert.. har hendt at jeg har sovet litt ekstra, men skulker ikke "4 teh tr1ll" ;)

Lenke til kommentar

Skulker kansje en og annen gang hvis det er mye lekser, men prøver å la være. Har vel skulka 2 timer hittil på videregående grunnkurs.. Det var 2 elever som ble igjen, mens resten av klassen stakk.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Jeg fikk nesten nedsatt orden på grunn at jeg bannet til læreren på Persisk..

Han skulle sette ned ordens karakteren, men han var ikke så høy i hatten når han fikk vite at jeg var Elevrådsrepresentant fra mekaniske avdelig. Også tok pappa seg en tur til skolen og snakket med han :p:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...