Grundig Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Nei, jeg har faktisk aldri skulket skolen. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 EDIT: Hva blir å skje når vi skal ha tysk på GK når vi ikke kan noe fra ungdumskolen...? Så sant, så sant. :!: For øvrig kan det nok tenkes at det vil medføre en del komplikasjoner med tanke på kunnskapskløften dette resulterer grunnet manglende undervisning, men dersom en står eksamen burde det ikke by på altfor store problemer, forhåpentligvis. Situasjonen er uansett særdeles uønskelig, især i et såpass rikt land. Det burde være nok penger i statskassa til å bekoste vikarstillinger for elevene når det trengs. Utdanning av de unge er fremtidens håp! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 skulker jeg konsekvent? nei skulker jeg innimellom? ja skulker jeg bare for å skulke? nei skulker jeg frivillig? ja skulker jeg fordi jeg er en pøbel? nei kort oppsumert.. har hendt at jeg har sovet litt ekstra, men skulker ikke "4 teh tr1ll" Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Skulker kansje en og annen gang hvis det er mye lekser, men prøver å la være. Har vel skulka 2 timer hittil på videregående grunnkurs.. Det var 2 elever som ble igjen, mens resten av klassen stakk. Endret 6. april 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hihi har ikke en eneste en fraværs time i år Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg og skulkekompisen min Becky (r på forumet) var på kino hin dagen. Det var litt diggere enn skole. Ellers er jeg så snill og grei og får så gode karakterer at jeg burde få lov til å skulke innimellom. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Det var en uke her jeg forsov meg hele fordømte uka, til timen min, som begynte 0800 og slutta 0935. Jeg skulker vel aldri med vilje, men har en lei tendens til å våkne 1100 istedenfor 0730 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Venninnen min har 68 timers fravær, alle er skulk. Jeg skulker sjelden, bare hvis en venninne frister meg med shopping, å ta sol eller noe sosialt og koselig. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Skulker ikke. Ser ikke noe poeng i det når man ikke har spesielt gode karakterer... Det var forøvrig en i min klasse som hadde 130 timer fravær. Det var en annen som sikkert hadde mer også, men han nevnte ikke hvor mye han hadde. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Har skulka litt for mange tysktimer Du er vel ikke den eneste! Er liksom tysken og noen prøver som kan før mine skulk! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Har ikke skulka noen sinne tror jeg. Jeg er heldig, og er ikke så mye syk heller så jeg har hatt 0 timer sykefravær på videregående så vidt jeg vet. Har noe fravær for ferier og slikt, men men. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Fordelen med å være student er at det gir null stress for andre enn deg selv hvis du skipper en forelesning. Lurer på om jeg skal stå opp i morgen..hehe.. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Skulker ikke. Ser ikke noe poeng i det når man ikke har spesielt gode karakterer... Det var forøvrig en i min klasse som hadde 130 timer fravær. Det var en annen som sikkert hadde mer også, men han nevnte ikke hvor mye han hadde. daaaaaaaamn Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 En i klassen min har over 100 fraværsdager siden GK. Går VKII nå. Selv har jeg skulket et par dager siden WoW kom. Er vel på fem dager nå. (Hittil i år) Ingen timer. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg fikk nesten nedsatt orden på grunn at jeg bannet til læreren på Persisk.. Han skulle sette ned ordens karakteren, men han var ikke så høy i hatten når han fikk vite at jeg var Elevrådsrepresentant fra mekaniske avdelig. Også tok pappa seg en tur til skolen og snakket med han Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Hadde 16 dager fravær til jul, men det pga. migrene og brekt fot. Skulking er det vel ikke men Endret 14. april 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ingenting i år,men 1 dag (alle untatt 3 i klassen var syke:P) og 2 timer i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå