Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skulker du ofte skolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har bare skulket en dag i år, det var fordi vi skulle ha heimkunskap og jeg var litt småsyk. etter personlig erfaring vet jeg at det er veldigt ekkelt og la syke personer lage maten din. ellers har jeg endel dager jeg har vert syk. men glemte og levere melding. pleier ikke bry meg om slikt alikevel. står ikke på vitnemålet uansett

Lenke til kommentar

Jeg har 4 dager fravær. En pga konsert, 2 pga jeg trengte det og 1 pga jeg var syk.

Men nå har skolen litt for mange timer i uken så vi får 3 dager i trekk. Så jeg har på papiret 1 dag og 4 timer fravær iløpet av hele året.

Lenke til kommentar

Skulker aldri nå om dagen, ser ikke helt hva som er vitsen, når jeg først er på skolen prøver jeg å få med meg mest mulig. Men det betyr ikke at jeg aldri har skulka. Er vel en ny oppfattning jeg har fått siste året nå.

Lenke til kommentar

Nei. Gjorde det forrige termin, skulka noen naturfagstimer helt til jeg fikk advarsel om nedsetting av karakter hvis jeg ikke skjerpa meg.

Nå har jeg fått et litt annet syn på saker og ting, bla. at man må slite og jobbe hardt hvis man vil komme noen plass her i verden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nei, aldri skulket noen timer på skolen. Men, har faket syk dager vi har hatt prøver som jeg ikke skjønner bære på. :p

Da har du skulket da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har skulka med å spille syk et par ganger, men ikke noe mer. Går bare i 7. da, har ikke all verdens til til å skulke på. Er litt redd for konsekvensene også da, tviler på at lærerene hadde blitt så glade, men jeg har en del ganger vurdert å skulke, f.eks når vi skulle i kirka en gang. Foreldra mine er egentlig ikke så veldig begeistrede for at vi må i kirka uten å kunne få være på skolen istedet, men kirka var eneste alternativ. Det ble ikke noe skulking. Kanske det blir noen tragiske situasjoner på ungdomsskolen? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...