Fredrik Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har skulket valgfag noen ganger, og mulig jeg var en ekstra dag syk eller noe, ellers veldig lite. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 er egentlig ganske kjipt og skulke bare for og skulke Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har nesten ikke skulket. Dette skoleåret har jeg skulket en kor time. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 har bare skulket en dag i år, det var fordi vi skulle ha heimkunskap og jeg var litt småsyk. etter personlig erfaring vet jeg at det er veldigt ekkelt og la syke personer lage maten din. ellers har jeg endel dager jeg har vert syk. men glemte og levere melding. pleier ikke bry meg om slikt alikevel. står ikke på vitnemålet uansett Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har 4 dager fravær. En pga konsert, 2 pga jeg trengte det og 1 pga jeg var syk. Men nå har skolen litt for mange timer i uken så vi får 3 dager i trekk. Så jeg har på papiret 1 dag og 4 timer fravær iløpet av hele året. Lenke til kommentar
chris Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Skulker aldri nå om dagen, ser ikke helt hva som er vitsen, når jeg først er på skolen prøver jeg å få med meg mest mulig. Men det betyr ikke at jeg aldri har skulka. Er vel en ny oppfattning jeg har fått siste året nå. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Nei. Gjorde det forrige termin, skulka noen naturfagstimer helt til jeg fikk advarsel om nedsetting av karakter hvis jeg ikke skjerpa meg. Nå har jeg fått et litt annet syn på saker og ting, bla. at man må slite og jobbe hardt hvis man vil komme noen plass her i verden. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Har nok skulka noen ganger. Men alle gangene har jeg vert litt sjuk, men ikke sjuk nok til egentlig og være hjemme. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Sover kanskje litt lenge noen dager Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har skulka alt for mye oppgjennom årene.. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nei, aldri skulket noen timer på skolen. Men, har faket syk dager vi har hatt prøver som jeg ikke skjønner bære på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nei, aldri skulket noen timer på skolen. Men, har faket syk dager vi har hatt prøver som jeg ikke skjønner bære på. Da har du skulket da. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Har skulka litt for mange tysktimer Ikke den eneste , bare at jeg har fransk Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Kjenner en som heter ''BESSE''..hehe. Han har hatt kyssesyken i 1 og en halv mnd nå!!! :!: :!: Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg skulka noen enkelte timer i 8 og 9. Men det var for og være ute i sommerværet med kamerater.. Jeg sluttet med det i 10 klasse.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Er deilig å drite i siste time av og til.... Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Er deilig å drite i siste time av og til.... Ikke når du går på VGS.. Kommer på Vitnemålet. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Leser denne topicen for første gang i dag, og skal tilfeldigvis skulke i dag. Så... Det sier vel litt... Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har skulka med å spille syk et par ganger, men ikke noe mer. Går bare i 7. da, har ikke all verdens til til å skulke på. Er litt redd for konsekvensene også da, tviler på at lærerene hadde blitt så glade, men jeg har en del ganger vurdert å skulke, f.eks når vi skulle i kirka en gang. Foreldra mine er egentlig ikke så veldig begeistrede for at vi må i kirka uten å kunne få være på skolen istedet, men kirka var eneste alternativ. Det ble ikke noe skulking. Kanske det blir noen tragiske situasjoner på ungdomsskolen? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 drøya 3 timer idag... lærern klikka og vi får nedsatt på vitnemålet + at hu ringte hjem og sa jeg ikke gjør en dritt på skolen annet enn og slenge masse dritt til lærern.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå