Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skulker du ofte skolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... hadde to dager borte fra skolen i fjor, en var skulk(syk om du spør læreren) og den andre var en avspasering jeg hadde spart opp. Skal vi ta opp antall timer jeg skulker ved å ikke gjøre noe i timene så blir nok det tallet større enn antall dager vi skal være på skolen i året(er flink å ikke gjøre noe i norsktimer, krltimer og nynorsktimer)

Men det merkes vel når dere leser hvordan jeg skriver

Lenke til kommentar

Fraværet mitt på Ungd.sk.:

8. klasse: 2 dager, 0 timer (to begravelser)

9. klasse: 1 dag, 0 timer (konfirmasjonstur)

10. klasse: 0 dager, 0 timer.

Jeg skjønner egentlig ikke vitsen med å skulke. Hvorfor holde seg vekke fra et godt, koselig og sammensveiset samfunn (klassen og klassetrinnet) der du appåtil får gratis utdanning?

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Jeg skjønner egentlig ikke vitsen med å skulke. Hvorfor holde seg vekke fra et godt, koselig og sammensveiset samfunn (klassen og klassetrinnet) der du appåtil får gratis utdanning?

Ikke alle skoler har et godt miljø. Mange skulker fordi de blir mobbet mye osv.

Lenke til kommentar

Ikke alle skoler har et godt miljø. Mange skulker fordi de blir mobbet mye osv.

Det virker som at de aller fleste tilfellene i denne tråden skulker fordi dem synes det er gøy å ta seg en fridag eller 5.

Lenke til kommentar

Har ikke skulket noe de siste to årene. Men hadde i fjor et fravær på 1 dag og 4 timer og i år ingenting. Må ha lite fravær når jeg skal søke på lærlingaplass. Men angrer litt på at jeg har en del ugyldig fravær da jeg gikk Gk Mekanik :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...