DigitaL BlasteR Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 På barneskolen skulket jeg ofte skolen, særlig i slutten av 7. klasse. Nå går jeg i 10 og har skjerpet meg en del siden da, men hender jeg av og til trenger noen dager hvor jeg bare chillern helt Hender det at dere også skulker skolen av og til? Hvor ofte isåfall? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 tja, har vel hendt at jeg har fake syk en dag eller to.. men ikke no mer.. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 blir litt svinn i løpet av eit år ja... hadde vel 5 dagar og 14 timar til jul, noko mykje imo :\ blir vel ikkje betre no når russetida tek til Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 har vel hatt ca 2 timer skulk de siste 4 årene Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 8 dager og 51 timer ugyldig fravær Lenke til kommentar
notalive Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hmmm... hadde to dager borte fra skolen i fjor, en var skulk(syk om du spør læreren) og den andre var en avspasering jeg hadde spart opp. Skal vi ta opp antall timer jeg skulker ved å ikke gjøre noe i timene så blir nok det tallet større enn antall dager vi skal være på skolen i året(er flink å ikke gjøre noe i norsktimer, krltimer og nynorsktimer) Men det merkes vel når dere leser hvordan jeg skriver Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 skulker kun når jeg virkelig trenger en fridag og da tels det ikke som skulk Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 skulker kun når jeg virkelig trenger en fridag og da tels det ikke som skulk til å øve til prøver etc? hender jeg også gjør det, til tentamen osv.(matte) Lenke til kommentar
Migr Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 av og te må eg ha en dag eg kan chille eg og Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 I hele mitt liv har jeg skulket skolen ikke mye mer enn én dag, tror jeg, og det var for å bli ferdig med noe skolearbeid. Spilte syk. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Én gang, maks. Tror jeg spilte syk for et eller annet jeg gruvet for på skolen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Fraværet mitt på Ungd.sk.: 8. klasse: 2 dager, 0 timer (to begravelser) 9. klasse: 1 dag, 0 timer (konfirmasjonstur) 10. klasse: 0 dager, 0 timer. Jeg skjønner egentlig ikke vitsen med å skulke. Hvorfor holde seg vekke fra et godt, koselig og sammensveiset samfunn (klassen og klassetrinnet) der du appåtil får gratis utdanning? Endret 4. mars 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg skjønner egentlig ikke vitsen med å skulke. Hvorfor holde seg vekke fra et godt, koselig og sammensveiset samfunn (klassen og klassetrinnet) der du appåtil får gratis utdanning? Ikke alle skoler har et godt miljø. Mange skulker fordi de blir mobbet mye osv. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg skjønner egentlig ikke vitsen med å skulke. Hvorfor holde seg vekke fra et godt, koselig og sammensveiset samfunn (klassen og klassetrinnet) der du appåtil får gratis utdanning? Ikke alle skoler har et godt miljø. Mange skulker fordi de blir mobbet mye osv. Det virker som at de aller fleste tilfellene i denne tråden skulker fordi dem synes det er gøy å ta seg en fridag eller 5. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Du har rett i at de fleste her skulker fordi de ikke gidder/vil ha fri osv... Men noen skulker grunnet mobbing osv. Så er det sagt Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har ikke skulket noe de siste to årene. Men hadde i fjor et fravær på 1 dag og 4 timer og i år ingenting. Må ha lite fravær når jeg skal søke på lærlingaplass. Men angrer litt på at jeg har en del ugyldig fravær da jeg gikk Gk Mekanik Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Skulkar aldri. Har klart å forsove meg to gongar i løpet av vidaregåande though. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 har alldri skulka/fakia syk , tror at hvis man gjør det en gang er det veldig lett å gjøre det en gang til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har skulka litt for mange tysktimer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå