Thorsen Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det har jeg også sagt flere ganger. PCen holder til CS, men om den oppgraderes, så vil du merke forskjell. Jepp men det er enda en haug med folk som påstår at det ikke går Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det har jeg også sagt flere ganger. PCen holder til CS, men om den oppgraderes, så vil du merke forskjell. Jepp men det er enda en haug med folk som påstår at det ikke går Kan ikke noen teste det på en gammel pc og ta "print screen" eller noe? (Slik at alle oppfatter det) Lenke til kommentar
St.Jimmy Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 har i gjennomsnitt 20 fps i 800x600 i D3D Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hvis du har agp: kjøp et ti4200 demokort hos komplett for 345, er mye bedre enn de tidligere kortene jeg kunne se at var nevnt. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118866&cks=PRL at det går reint kan du bare glemme, men å spille går fint. Til de som mener cs1.6 ikke krever noe (når man ikke vandrer rundt alene på bretta) kan jeg opplyse om at jeg får mindre atraktive frame drops på en xp2500/ti4200/512 ram jeg har ståendes. hvis du ikke har agp: komplett har masse -billige- hovedkort (under demovarer) som gjør at du kan få agp tilkobling. om de har noen som passer til din cpu vet jeg ikke. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 æsj! det er vist en ISA-port, har dessverre ikke en AGP port. da er eneste muligheten å kjøpe et PCi skjermkort Men han har ikke AGP-Port. Men det finnes mange PCI-kort, selv om disse ikke er fullt så bra som kort som støtter AGP. Se her. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Til de som mener cs1.6 ikke krever noe (når man ikke vandrer rundt alene på bretta) kan jeg opplyse om at jeg får mindre atraktive frame drops på en xp2500/ti4200/512 ram jeg har ståendes. Har spilt cs selv på en pc med 512MB ram XP2200+ og et 64MB MX440 som er dårligere enn det kortet du nevner og har aldri opplevd noen problemer. Og nå er jo ikke kjøper på jakt etter et kort som klarer konstant xxxx fps, han spiller i dag med 20 fps og vil nok bli fornøyd bare han slipper at spillet dropper under 30. Edit: Og såkalte framedrops kan du få med de beste skjermkortene på markedet også, da disse ikke alltid skyldes skjermkort. Endret 4. mars 2005 av Thorsen Lenke til kommentar
St.Jimmy Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg tror dette kan være et godt kjøp, er dere ing med meg og Thorsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå