Gå til innhold

Holder dette til counter strike 1.6?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har jeg også sagt flere ganger. PCen holder til CS, men om den oppgraderes, så vil du merke forskjell.

Jepp men det er enda en haug med folk som påstår at det ikke går :ermm:

Kan ikke noen teste det på en gammel pc og ta "print screen" eller noe? (Slik at alle oppfatter det)

Lenke til kommentar

hvis du har agp:

kjøp et ti4200 demokort hos komplett for 345, er mye bedre enn de tidligere kortene jeg kunne se at var nevnt.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118866&cks=PRL

at det går reint kan du bare glemme, men å spille går fint.

Til de som mener cs1.6 ikke krever noe (når man ikke vandrer rundt alene på bretta) kan jeg opplyse om at jeg får mindre atraktive frame drops på en xp2500/ti4200/512 ram jeg har ståendes.

hvis du ikke har agp:

komplett har masse -billige- hovedkort (under demovarer) som gjør at du kan få agp tilkobling. om de har noen som passer til din cpu vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Til de som mener cs1.6 ikke krever noe (når man ikke vandrer rundt alene på bretta) kan jeg opplyse om at jeg får mindre atraktive frame drops på en xp2500/ti4200/512 ram jeg har ståendes.

Har spilt cs selv på en pc med 512MB ram XP2200+ og et 64MB MX440 som er dårligere enn det kortet du nevner og har aldri opplevd noen problemer.

Og nå er jo ikke kjøper på jakt etter et kort som klarer konstant xxxx fps, han spiller i dag med 20 fps og vil nok bli fornøyd bare han slipper at spillet dropper under 30.

Edit: Og såkalte framedrops kan du få med de beste skjermkortene på markedet også, da disse ikke alltid skyldes skjermkort.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...