Gå til innhold

Holder dette til counter strike 1.6?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
300-400, skal bare kjøpe et billig skjermkort som skal brukes til cs. en i klassen har et geforce2-gts der virker det perfekt

Det du har satt opp vil funke knall i forhold til det du har iallefall, men skal du absolutt gå for et nvida kort ville jeg valgt dette: http://www.psdata.no/ps.asp?it=107213&mlevel=011300

Hadde selv agp versjonen av det kortet dette er basert på Mx440 og det klarte UT 2004 på 800*600 med mellom 20 og 40 fps. Og cs med 100 og vel så det

Edit: På en litt bedre pc da vel og merke.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
Hvis jeg kjøper det psdata kortet, vil jeg da kjøre glatt i 1024x768x16 eller 32 bit?

Mener du skal klare det jeg, kanskje ikke 100fps men du skal fint klare 60fps og spillet vil gå mye glattere enn det gjør i dag.

Edit: Kjenner selv ikke så mye til det kortet du nevner i starten men mener det også skal klare de innstillingene fint.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
sry at jeg sier detta as, men tror nok du må ha en ny pc for å i det heletatt være i nærheten av å kjøre cs

CS er ikke så veldig krevende. Men jeg er likevel skeptisk til celeron. Jeg mener at jeg hadde CS 1.5 inne på pcen min en gang...

Lenke til kommentar
sry at jeg sier detta as, men tror nok du må ha en ny pc for å i det heletatt være i nærheten av å kjøre cs

CS er ikke så veldig krevende. Men jeg er likevel skeptisk til celeron. Jeg mener at jeg hadde CS 1.5 inne på pcen min en gang...

Fyren sitter jo å spiller cs nå på pcen med et integrert 8MB skjermkort.

Lenke til kommentar

Fyren sitter jo å spiller cs nå på pcen med et integrert 8MB skjermkort.

Jepp. Han kan spille, men han bør oppgradere.

Lenke til kommentar

Ikke noe som helst problem å spille cs 1.5/1.6 på den pcen der. Men det kommer jo helt an på hvor kresen du er. Du vil nok droppe ned mot 30 fps i smoke, og helt glatt vil det nok ikke kjøre uten at du oppgraderer hele pcen. Uansett vil du nok få en bra boost i ytelse med det skjermkortet i forhold til det du sitter med nå.

Lenke til kommentar

Hvis du skal kjøpe et nytt skjermkort, så kan du ikke få tak i noe som ikke holder til CS 1.6. Så enkelt er det.

Hvis du skal kjøpe brukt, så kan du jo gå etter mengden RAM på skjermkortet. Kjøp et skjermkort med minst 32 MB RAM. Da er du nok sikret å få et bra nok skjermkort til ditt behov.

EDIT: bare vær oppmerksom på at du skal ha et STANDARD PCI-kort, og ikke et PCI-E skjermkort (eller en annen endelse etter PCI-...).

Endret av emacoolit
Lenke til kommentar

Det HOLDER kanskje til å spille cs 1.6 men du vil få laber framrate med det oppsettet. Selvfølgelig vil det virke. Men jeg vil ikke spilt med det. Lagger garantert. I alle fall i alt over 800x600.

Holder sikkert til "nOOben i gata" da.

Se jeg skriver ikke skrivefeil ! Jeg har en rette tast (mann)!

Good gaming :D

Lenke til kommentar
Det HOLDER kanskje til å spille cs 1.6 men du vil få laber framrate med det oppsettet. Selvfølgelig vil det virke. Men jeg vil ikke spilt med det. Lagger garantert. I alle fall i alt over 800x600.

Holder sikkert til "nOOben i gata" da.

Se jeg skriver ikke skrivefeil ! Jeg har en rette tast (mann)!

Good gaming :D

Jeg kan nesten garantere at det ikke vil lagge, nå må folk slutte å påstå at man trenger bedre skjermkort enn det det var å oppdrive når spillet ble utviklet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...