maggi62 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei Er det noen som har erfaring med noen gode program for å lage/designe gui? Jeg har før skrevet all koden selv, men hvis det finnes noen bra programmer som kan gjøre det for meg hadde jeg blitt veldig glad:) Lenke til kommentar
slimjim1 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 NetBeans - www.netbeans.org Enkel og grei drag and drop Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Eclipse Visual Editor Gratis, men det er netbeans også. Selv bruker jeg ikke sånt, men så bruker jeg ikke Frontpage til å lage HTML-sider heller. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Denne skal visstnok være god. Koden skal være oversiktlig og grei, noe Netbeans koden ikke er (den er horribel, og ikke-editerbar)... Lenke til kommentar
maggi62 Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Takk for forslagene:) Jeg skal sette meg ned å se på de. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 begynt å ta opp igjen Java og bruker jBuilder 2005. Synes dette programmet fungerer bra og det er oversiktig å bruke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå