Gå til innhold

kjøpt katta i sekken?

Anbefalte innlegg

Min svigerfar har vært på ferie i syden og har kjøpt seg et "digitalt videokamera" med muligheter for å ta 3 Mpix bilder. Han sier at merket er Microsoft Premier DV3010!

Er det noen som har hørt om et sånt kamera? Jeg har prøvd å lete på nettet men finner ikke noe som likner. Jeg mistenker at han har kjøpt katta i sekken (det kostet vel 2500kr). Fins vel ikke så billige digitale videokamera som tar bilder med så høy oppløsning? Det må vel være et digitalkamera "forkledd" som videokamera??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke nødvendigvis problematisk å handle i syden, flere av butikkene er seriøse, f.eks. Visanta som StarTour anbefaler. Var selv nede i januar og så mye på foto og videoutstyr. Handlet et Nikon D70 med diverse tilbehør og sparte ca. 5k på det. Det viktigste du kan gjøre er å se på utvalget, stikke innom en internetcafe for å surfe på nettet, akam, nettbutikker etc.

Søkte litt på google/kvasir og kameraet han har kjøpt kan se ut til å være et Panasonic PV-DV3010, noe som kan stemme med det jeg så at Panasonic var overrepresentert på DV fronten på Tenerife. Disse lå på ca. halv pris av hva de koster hjemme, men flere av modellene er utgåtte eldre modeller så det gjelder å være litt oppmerksom og oppdattert.

Det er slettes ikke sikkert han har fått katta!

:ermm: Per

Endret av perah
Lenke til kommentar
SPESIAL PRISE FOR YOU MY FIREND!

hehe, måtte le høyt for meg selv... Denne fraser er SÅÅÅÅ syden... De kan faen meg ikke si noe annet...

Ang kamera: Lykke til, det er slik man lærer...

hehe ja merka det, jeg var på grancanaria 2 uker etter nytt år, det virker som er den eneste salgs utadannelsen din har er den setningen, å når skal de skjønne at folk ikke gidder kjøpte falske united drakter, og okkkkkkkkkkkkklai briller som det ser ut som du har vært med en på rave og proppa deg med tabbiser.

Overhøre til å med en samtale mellom en eldre og ung selger, han eldre sa til han unge: you have to say: spesial price for you my friends, cause you from (the country you are from) then they will bye.. ja ja

:!:

Lenke til kommentar
Min svigerfar har vært på ferie i syden og har kjøpt seg et "digitalt videokamera" med muligheter for å ta 3 Mpix bilder. Han sier at merket er Microsoft Premier DV3010!

Er det noen som har hørt om et sånt kamera? Jeg har prøvd å lete på nettet men finner ikke noe som likner. Jeg mistenker at han har kjøpt katta i sekken (det kostet vel 2500kr). Fins vel ikke så billige digitale videokamera som tar bilder med så høy oppløsning? Det må vel være et digitalkamera "forkledd" som videokamera??

"Ekte" videokamera tar video i kun 0,41 megapixler. Det andre tallet før ordet "megapixler" gjelder i såfall kun stillbilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...