Proximus Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg lurte på hvordan jeg kan sjekke om jeg kjører minne Kingston Value R 2x512 i Dual mode. Har ytelses test med Everest Home edition og når den da sammenligner med andre så står det ikke at jeg kjører Dual men d gjør de andre. Hvordan kan jeg sjekke dette,eller forsikre meg om at jeg kjører d riktig. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Last ned CPU-Z og sjekk om det står dual eller single under "Memory"-delen der. Lenke til kommentar
Proximus Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Last ned CPU-Z og sjekk om det står dual eller single under "Memory"-delen der. Der står det singel... Hva gjør jeg med dette da? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvilken maskinvare har du. Du må flytte brikkene til to DIMM-slotter som kjører på hver sin kanal. Lenke til kommentar
Proximus Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg har et MSI k8N NEO Platinum. HAr jeg satt inn RAMen i feil slots? http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=572 Har satt de i slot en og to. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg må dessverre skuffe deg med å si at socket 754 uansett ikke støtter dual-channel. Men ikke vær lei deg, ytelsesforskjellen mellom single og dual channel er overhodet ikke merkbare, kun såvidt målbar. Lenke til kommentar
Proximus Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Hehe Dette har ikke jeg fått med meg. Takk for hjelpa anyway. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå