Grundig Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Jeg må bare spørre deg, tøbbi, er du klarer over hvor vondt det er å få vite at en som sier at han/hun elsker deg ikke gjør det? Aner du i det hele tatt noe om det? Fordi det du gjør nå ser jeg på som veldig alvorlig. Endret 4. mars 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) For det første hva skal du med det? andre; Hvor gammel er du? tredje er du et rasshøl? Eneste grunnen jeg ser til å få noen til å tro du elsker den, må være kun med en intesnsjon av å såre! Edit: Formulerer du deg kanskje litt feil? Hvis ikke hvorfor skal hun tro noe du ikke gjør? hva er du tjent med det? Endret 4. mars 2005 av Bogan Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 For det første hva skal du med det?andre; Hvor gammel er du? tredje er du et rasshøl? Eneste grunnen jeg ser til å få noen til å tro du elsker den, må være kun med en intesnsjon av å såre! Edit: Formulerer du deg kanskje litt feil? Hvis ikke hvorfor skal hun tro noe du ikke gjør? hva er du tjent med det? Altså, nå har jeg ikke tenkt å såre noen her jeg da, men altså, jeg har vel sagt til ca 10 jenter at jeg elsker dem så langt i år, å det er da altså ingen som vil tro meg! Så da endrer man spørsmål! Hvordan få ei jente som til å tro at man er forelsket i henne! Overbevise henne om at man er det! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Du prater rundt deg selv gutt. Hvordan få henne til å tro og hvordan få henne til å forstå? Bestem deg. Dette er forresten en tåpelig topic. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Du prater rundt deg selv gutt. Hvordan få henne til å tro og hvordan få henne til å forstå? Bestem deg. Dette er forresten en tåpelig topic. Det kan være det samme, men altså, hva vil jeg med denne threaden! Jeg vil lære meg å overbevise! Å overbevise noen man ikke elsker er jo logisk sett mye vanskeliere enn å overbevise ei som man elsker over alt på jord! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 For det første hva skal du med det?andre; Hvor gammel er du? tredje er du et rasshøl? Eneste grunnen jeg ser til å få noen til å tro du elsker den, må være kun med en intesnsjon av å såre! Edit: Formulerer du deg kanskje litt feil? Hvis ikke hvorfor skal hun tro noe du ikke gjør? hva er du tjent med det? Altså, nå har jeg ikke tenkt å såre noen her jeg da, men altså, jeg har vel sagt til ca 10 jenter at jeg elsker dem så langt i år, å det er da altså ingen som vil tro meg! Så da endrer man spørsmål! Hvordan få ei jente som til å tro at man er forelsket i henne! Overbevise henne om at man er det! Er ikke så lett å tro på deg når du slenger rundt deg med sånne setninger i hytt og vær da. Anbefaler at du leser litt på denne tråden. Det er et veldig sterkt uttrykk å si at man elsker noen... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Altså, nå har jeg ikke tenkt å såre noen her jeg da, men altså, jeg har vel sagt til ca 10 jenter at jeg elsker dem så langt i år, å det er da altså ingen som vil tro meg! Så da endrer man spørsmål! Hvordan få ei jente som til å tro at man er forelsket i henne! Overbevise henne om at man er det! Blir usikker nå er dette inlegget en spøk? hvis ikke så ikke tenk på det problemet. Er du over 16 oppsøk hjelp... For du har da muligens litt problemer med å forstå visse ting... Ut fra det du skriver blir jeg litt skremt... Men er du 12 år så må du bare kose deg Og svar nå på en ting: Hvorfor skal de tro du elsker dem når du ikke gjør det? Hva er poenget med det? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 For det første hva skal du med det?andre; Hvor gammel er du? tredje er du et rasshøl? Eneste grunnen jeg ser til å få noen til å tro du elsker den, må være kun med en intesnsjon av å såre! Edit: Formulerer du deg kanskje litt feil? Hvis ikke hvorfor skal hun tro noe du ikke gjør? hva er du tjent med det? Altså, nå har jeg ikke tenkt å såre noen her jeg da, men altså, jeg har vel sagt til ca 10 jenter at jeg elsker dem så langt i år, å det er da altså ingen som vil tro meg! Så da endrer man spørsmål! Hvordan få ei jente som til å tro at man er forelsket i henne! Overbevise henne om at man er det! Er ikke så lett å tro på deg når du slenger rundt deg med sånne setninger i hytt og vær da. Anbefaler at du leser litt på denne tråden. Det er et veldig sterkt uttrykk å si at man elsker noen... Går vel litt rundt her da, men dere virker jo veldig sympatske ovenfor hun jeg skal overbevise, men altså det er ikke lærer'n min eller noe sånt altså, det er bare ei jente som jeg alltid er 100% ærlig mot! Og tro det eller ei, men skriver jeg noe så blir det vel for det meste slik! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Du prater rundt deg selv gutt. Hvordan få henne til å tro og hvordan få henne til å forstå? Bestem deg. Dette er forresten en tåpelig topic. Det kan være det samme, men altså, hva vil jeg med denne threaden! Jeg vil lære meg å overbevise! Å overbevise noen man ikke elsker er jo logisk sett mye vanskeliere enn å overbevise ei som man elsker over alt på jord! Du ber altså om sjekketriks?? Ut fra det du har skrevet. Glem allt! Allt du har gjort er feil. Du elsker ingen(på den måten) når du sjekker de opp.. Hvem normaldame faller for at en kommer å sier at en elsker henne? Men hvor gammel er du? på barneskolen er det mulig det funker Men ville også der gått frem litt annerledes om du vil få litt kjøtt på kølla Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Altså, nå har jeg ikke tenkt å såre noen her jeg da, men altså, jeg har vel sagt til ca 10 jenter at jeg elsker dem så langt i år, å det er da altså ingen som vil tro meg! Så da endrer man spørsmål! Hvordan få ei jente som til å tro at man er forelsket i henne! Overbevise henne om at man er det! Men det er jo bare fette teit å si til noen at du elsker de vis du ikke gjør det! kan umulig ha "elsket" ti stk på en liten periode! skjønner godt at de ikke tror deg vår du holder på sånn da de neppe er så dumme at de ikke klarer å gjennomskue deg! hvor gammel er du??? Dette må være noe av det teiteste jeg har hørt! kan ikke du prøve å overbevise de om noe annet som feks at du er høy på et eller anna sia du skriver slikt?! Det sårer i værtfall ikke noen! lær deg hva ordet "elsker" betyr før du bruker det! EDIT: håper inderlig at du blir gjennomskuet å får deg en real smekk! Endret 4. mars 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Altså, nå har jeg ikke tenkt å såre noen her jeg da, men altså, jeg har vel sagt til ca 10 jenter at jeg elsker dem så langt i år, å det er da altså ingen som vil tro meg! Så da endrer man spørsmål! Hvordan få ei jente som til å tro at man er forelsket i henne! Overbevise henne om at man er det! Men det er jo bare fette teit å si til noen at du elsker de vis du ikke gjør det! kan umulig ha "elsket" ti stk på en liten periode! skjønner godt at de ikke tror deg vår du holder på sånn da de neppe er så dumme at de ikke klarer å gjennomskue deg! hvor gammel er du??? Dette må være noe av det teiteste jeg har hørt! kan ikke du prøve å overbevise de om noe annet som feks at du er høy på et eller anna sia du skriver slikt?! Det sårer i værtfall ikke noen! lær deg hva ordet "elsker" betyr før du bruker det! EDIT: håper inderlig at du blir gjennomskuet å får deg en real smekk! Huff, hadde dere bare visst hvordan min væremåte hadde vært så hadde dere ikke vært så harde mot meg! Går i 10ende Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Huff, hadde dere bare visst hvordan min væremåte hadde vært så hadde dere ikke vært så harde mot meg!Går i 10ende Ja men sånt gjør man ikke uansett! høres ut som en 13åring som plutselig har begynt å få damer etter seg å det har gått i hode på han! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Si det til henne ! End of story... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Er det egentlig sjekketriks du er ute etter? tips 1: Legg deg på et litt eldre nivå, det du beskriver hører hjemme på barneskolen.. Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 tøbbi, vil du definere ordet "elske" ? Vil gjerne vite hvordan du definerer det.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) tøbbi, vil du definere ordet "elske" ? Vil gjerne vite hvordan du definerer det.. Elske? hvordan definerer man det da? Definerer det ikke med sengekos i denne sammenhenge i såfall Endret 5. mars 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hvordan man definerer det? Du har vel din egen definasjon på det "å elske" ? Vist du ikke har det tror jeg du skal la den tråden her være.. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) dette er bare tull tøbbi!! hva om hun liker deg, og du "lurer" henne og "sier"at du elsker henne!! jeg ville blit såret om den personen jeg liker hadde lurd meg. og hadde "sagt" at hun elsker meg ( bare på tull)!! Endret 5. mars 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hehe...Hadde du prøvd det på meg og jeg var en jente så hadde du fått bank! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Du kommer til å såre denne jenta hvis du fortsetter slik. Voks opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå