Gå til innhold

Hvordan få ei jente til å tro at man elsker henne?

fxwz

Anbefalte innlegg

Jeg må bare spørre deg, tøbbi, er du klarer over hvor vondt det er å få vite at en som sier at han/hun elsker deg ikke gjør det? Aner du i det hele tatt noe om det? Fordi det du gjør nå ser jeg på som veldig alvorlig.

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første hva skal du med det?

andre; Hvor gammel er du?

tredje er du et rasshøl?

Eneste grunnen jeg ser til å få noen til å tro du elsker den, må være kun med en intesnsjon av å såre!

Edit: Formulerer du deg kanskje litt feil? Hvis ikke hvorfor skal hun tro noe du ikke gjør? hva er du tjent med det?

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

tredje er du et rasshøl?

Eneste grunnen jeg ser til å få noen til å tro du elsker den, må være kun med en intesnsjon av å såre!

Edit: Formulerer du deg kanskje litt feil? Hvis ikke hvorfor skal hun tro noe du ikke gjør? hva er du tjent med det?

Altså, nå har jeg ikke tenkt å såre noen her jeg da, men altså, jeg har vel sagt til ca 10 jenter at jeg elsker dem så langt i år, å det er da altså ingen som vil tro meg!

Så da endrer man spørsmål!

Hvordan få ei jente som til å tro at man er forelsket i henne!

Overbevise henne om at man er det!

Lenke til kommentar
Du prater rundt deg selv gutt. Hvordan få henne til å tro og hvordan få henne til å forstå? Bestem deg. Dette er forresten en tåpelig topic.

Det kan være det samme, men altså, hva vil jeg med denne threaden!

Jeg vil lære meg å overbevise!

Å overbevise noen man ikke elsker er jo logisk sett mye vanskeliere enn å overbevise ei som man elsker over alt på jord!

Lenke til kommentar

tredje er du et rasshøl?

Edit: Formulerer du deg kanskje litt feil?  Hvis ikke hvorfor skal hun tro noe du ikke gjør? hva er du tjent med det?

Altså, nå har jeg ikke tenkt å såre noen her jeg da, men altså, jeg har vel sagt til ca 10 jenter at jeg elsker dem så langt i år, å det er da altså ingen som vil tro meg!

Er ikke så lett å tro på deg når du slenger rundt deg med sånne setninger i hytt og vær da. Anbefaler at du leser litt på denne tråden.

Det er et veldig sterkt uttrykk å si at man elsker noen...

Lenke til kommentar

Blir usikker nå er dette inlegget en spøk? hvis ikke så ikke tenk på det problemet. Er du over 16 oppsøk hjelp... For du har da muligens litt problemer med å forstå visse ting... Ut fra det du skriver blir jeg litt skremt...

Men er du 12 år så må du bare kose deg :)

Og svar nå på en ting: Hvorfor skal de tro du elsker dem når du ikke gjør det? Hva er poenget med det?

Lenke til kommentar

tredje er du et rasshøl?

Edit: Formulerer du deg kanskje litt feil?  Hvis ikke hvorfor skal hun tro noe du ikke gjør? hva er du tjent med det?

Er ikke så lett å tro på deg når du slenger rundt deg med sånne setninger i hytt og vær da. Anbefaler at du leser litt på denne tråden.

Det er et veldig sterkt uttrykk å si at man elsker noen...

Går vel litt rundt her da, men dere virker jo veldig sympatske ovenfor hun jeg skal overbevise, men altså det er ikke lærer'n min eller noe sånt altså, det er bare ei jente som jeg alltid er 100% ærlig mot!

Og tro det eller ei, men skriver jeg noe så blir det vel for det meste slik!

Lenke til kommentar
Du prater rundt deg selv gutt. Hvordan få henne til å tro og hvordan få henne til å forstå? Bestem deg. Dette er forresten en tåpelig topic.

Det kan være det samme, men altså, hva vil jeg med denne threaden!

Jeg vil lære meg å overbevise!

Å overbevise noen man ikke elsker er jo logisk sett mye vanskeliere enn å overbevise ei som man elsker over alt på jord!

Du ber altså om sjekketriks?? Ut fra det du har skrevet. Glem allt! Allt du har gjort er feil. Du elsker ingen(på den måten) når du sjekker de opp.. Hvem normaldame faller for at en kommer å sier at en elsker henne?

Men hvor gammel er du? på barneskolen er det mulig det funker :thumbup: Men ville også der gått frem litt annerledes om du vil få litt kjøtt på kølla

Lenke til kommentar

Men det er jo bare fette teit å si til noen at du elsker de vis du ikke gjør det! kan umulig ha "elsket" ti stk på en liten periode! skjønner godt at de ikke tror deg vår du holder på sånn da de neppe er så dumme at de ikke klarer å gjennomskue deg! hvor gammel er du???

Dette må være noe av det teiteste jeg har hørt! kan ikke du prøve å overbevise de om noe annet som feks at du er høy på et eller anna sia du skriver slikt?!

Det sårer i værtfall ikke noen! lær deg hva ordet "elsker" betyr før du bruker det!

EDIT: håper inderlig at du blir gjennomskuet å får deg en real smekk!

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar

Men det er jo bare fette teit å si til noen at du elsker de vis du ikke gjør det! kan umulig ha "elsket" ti stk på en liten periode! skjønner godt at de ikke tror deg vår du holder på sånn da de neppe er så dumme at de ikke klarer å gjennomskue deg! hvor gammel er du???

Dette må være noe av det teiteste jeg har hørt! kan ikke du prøve å overbevise de om noe annet som feks at du er høy på et eller anna sia du skriver slikt?!

Det sårer i værtfall ikke noen! lær deg hva ordet "elsker" betyr før du bruker det!

EDIT: håper inderlig at du blir gjennomskuet å får deg en real smekk!

Huff, hadde dere bare visst hvordan min væremåte hadde vært så hadde dere ikke vært så harde mot meg!

Går i 10ende

Lenke til kommentar
Huff, hadde dere bare visst hvordan min væremåte hadde vært så hadde dere ikke vært så harde mot meg!

Går i 10ende

Ja men sånt gjør man ikke uansett! høres ut som en 13åring som plutselig har begynt å få damer etter seg å det har gått i hode på han!

Lenke til kommentar
tøbbi, vil du definere ordet "elske" ? Vil gjerne vite hvordan du definerer det..

Elske? hvordan definerer man det da?

Definerer det ikke med sengekos i denne sammenhenge i såfall

Endret av tøbbi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...