fxwz Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Noen som har noen gode tips til hvordan man skal få ei jente som man ikke elsker til å tro at man elsker henne? Håper at det spørsmålet var forklarende nok! Endret 3. mars 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det jeg lurer på er hva du skal. Virker litt slemt... (?) Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 tnja, jeg har vel noen gode tipps men hva skal du med det da? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Det jeg lurer på er hva du skal. Virker litt slemt... (?) Skal ikke gjøre henne noe dumt, jeg skal bare få henne til å tro at jeg elsker henne! Sliter med å få overbevvist jenter med tiden! Alle tror at jeg kødder. Men ved litt nærmere ettertanke, har jeg ikke lagd en slik tråd før? *Skal sjekke*! Ingen tråd funnet Endret 3. mars 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 hehe jaja, er ikke det slemt vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det jeg lurer på er hva du skal. Virker litt slemt... (?) Skal ikke gjøre henne noe dumt, jeg skal bare få henne til å tro at jeg elsker henne! Sliter med å få overbevvist jenter med tiden! Alle tror at jeg kødder. Men ved litt nærmere ettertanke, har jeg ikke lagd en slik tråd før? *Skal sjekke*! men, hvorfor i alle dager skal du overbevise en jente om at du elsker henne. Når du egentlig ikke gjør det? hva står du å tjene? fremfor alt, sjansen for at du på et eller annet tidspunkt vil bli gjennomskuet er nokså stor. Og hva skal du si da? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Det jeg lurer på er hva du skal. Virker litt slemt... (?) Skal ikke gjøre henne noe dumt, jeg skal bare få henne til å tro at jeg elsker henne! Sliter med å få overbevvist jenter med tiden! Alle tror at jeg kødder. Men ved litt nærmere ettertanke, har jeg ikke lagd en slik tråd før? *Skal sjekke*! men, hvorfor i alle dager skal du overbevise en jente om at du elsker henne. Når du egentlig ikke gjør det? hva står du å tjene? fremfor alt, sjansen for at du på et eller annet tidspunkt vil bli gjennomskuet er nokså stor. Og hva skal du si da? Neij, altså blir jeg gjennomskuet så blir jeg lei meg tror jeg, veldig sympatisk jeg, blir lei meg for for veldig mye, men altså noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 kanskje du forandrer mening, men noe stikk ord er kanskje - være der for hun - ta vare på hun - vise interesse og omtanke ikke være for pågående eller sjalu (sjalu typer/damer er ikke verdens beste ting) vet ikke, andre har nok bedre peiling enn meg Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 - være der for hun- ta vare på hun - vise interesse og omtanke Ja, det var jo litt sånn, må jo drive å følge etter jenta da, det blir bare teit, men altså vise interesse og omtanke den skal vi nok klare. Skal gjøre så godt jeg kan da! Flere forslag? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 - være der for hun- ta vare på hun - vise interesse og omtanke Ja, det var jo litt sånn, må jo drive å følge etter jenta da, det blir bare teit, men altså vise interesse og omtanke den skal vi nok klare. Skal gjøre så godt jeg kan da! Flere forslag? noen ganger har jeg en eller annen bissarr grunnet sunget for personen. de fleste liker det, bare hørt en person be meg om å slutte Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 bli kjent, si du liker ho i en fortrolig samtale Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Sliter med å få overbevvist jenter med tiden! Alle tror at jeg kødder. Er det egentlig rart ? Høres ut som et dårlig forslag å få en jente du ikke elsker til å tro at du elsker henne. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 - Gi noen vennskapelige klemmer innimellom (viser at du liker henne) - Prat med henne så ofte som det passer (viser at du er interessert, og dere blir trygge på hverandre) - Gi uttrykk for at du respekterer henne (får henne til å føle seg trygg på deg) - Gi uttrykk for at du synes hun er en fantastisk person (hun vil føle at du synes hun er grei) - Støtt og hjelp henne i vanskelige situasjoner (hun vil stole på deg, og merke at du tar vare på henne) - Vær der for henne (som en annen sa, viser at du bryr deg om henne) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Denne tråden stinker muffins Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du skal få henne til å tro at du elsker henne når du faktisk ikke gjør det. Er utrolig dårlig gjort å leke med andres følelser vet du? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Denne tråden stinker muffins Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du skal få henne til å tro at du elsker henne når du faktisk ikke gjør det. Er utrolig dårlig gjort å leke med andres følelser vet du? Enig der... Jeg ville ikke blitt så glad hvis noen hadde sagt at de elsker meg uten å mene det. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Noen som har noen gode tips til hvordan man skal få ei jente som man ikke elsker til å tro at man elsker henne? Det finner du ut når du faktisk forelsker deg i ei jente. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Noen som har noen gode tips til hvordan man skal få ei jente som man ikke elsker til å tro at man elsker henne? Det finner du ut når du faktisk forelsker deg i ei jente. Jepp. Det du har tenkt å prøve er løgn, bedrageri og generetl kvalmt. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 ja, det kommer jo ann på hvem hun er det da, eller hvordan hun er. kan du ikke beskrive hun du skal "lure" litt så bli det lettere for meg og veilede deg. jeg er nemelig proff innenfor dette omerådet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå